Roadtrip Österrike, Italien, Frankrike och spanien

måndag 31 juli 2017 - söndag 20 augusti 2017 Roadtrip Österrike, Italien, Frankrike och spanien

En bilsemester med det mesta av allt under tre veckor

Några dagar i Barcelona inkl fotboll
torsdag 10 augusti 2017 - Barcelona, Katalonien, Spanien

Vårat sista stora resemål på denna resa blev Barcelona.En riktigt häftig stad som var mycket större än jag trodde. Barcelona har verkligen ALLT!Våran första kväll utforskade vi staden lite genom att gå runt på de stora gatorna bland miljarder av folk. Helt otroligt hur mycket människor

En orgie av lyx
onsdag 9 augusti 2017 - Cannes, Provence-Alpes-Côte d'Azur, Frankrike

Cannes var som... Star Wars.Totalt overkligt som man bara ser på film. En stor orgie av lyxbåtar och bilar i miljondollar klassen.Bilderna får tala för sig själva denna gången 😂

En tripp till Monaco
tisdag 8 augusti 2017 - Monte Carlo, Monaco-Ville, Monaco

Dagens utflykt efter frukost blev Monaco.Fy fasen vilket häftigt ställe med alla dess båtar 😊Tog en riktigt lång promenad längs bryggan, upp till casinot för att se allt detta lyx.Kändes riktigt overkligt att se detta i verkligheten, någon man trodde bara fanns på film förut.Tog oss

På väg mot Nice genom Norra Italien
måndag 7 augusti 2017 - Nice, Provence-Alpes-Côte d'Azur, Frankrike

Vi beger oss iväg från Lido Di Jesolo mot Nice, men gör ett par stopp på vägen.Det första blir Prosecco distriktet för att handla lite direkt från gårdarna, men pga sen avfärd och körde vilse uppe bland alla gårdar så hann vi bara med ett ställe där vi handlade lite gott bubbel

En tripp till Venedig
lördag 5 augusti 2017 - Venedig, Veneto, Italien

En tripp till Venedig blev det idag. En stad jag alltid viljat uppleva och tycker det är en skithäftig stad med alla dess kanaler, broar, trånga gator och byggnader.På Marcusplatsen fick man se upp för duvorna som flög likt projektiler i låg höjd, rent livsfarligt om en sådan flög in i

Roadtrip Österrike, Italien, Frankrike och spanien

136 Bilder 0 Besökta platser 10 Dagböcker