Kakdegsresan

lördag 5 augusti 2017 - söndag 27 augusti 2017

Panda och Påhl goes Amerika. Route 66 med inplanerade detours. Chicago till Los Angeles. 400+ mil och tre veckor. Skulle egentligen hitta kakdeg i New York men resan tog en annan vändning.

Shopping
lördag 26 augusti 2017 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Fredag 25e augusti.Igår var Påhl till universal och jag ägnade mig åt att kolla efter några grejor åt familj osv hemma. Vi var och handlade en del godis på kvällen. Jag badade en liten stund i poolen och hittade därefter en kackerlacka i duschen. Påhl fick ordna det, efter påpekanden om

LAX

Lördag 26e augusti.För tre veckor sen var vi på väg till Chicago. Nu sitter vi här på LAX och väntar på flygplanet. Tre veckor av upplevelser och händelser har passerat väldigt fort. Runt 430 mils bilkörning, alltifrån skabbmotell till svit och massvis med mat längs vägen men ändå

Santa Monica
torsdag 24 augusti 2017 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Onsdag 23e augusti.Gårdagen bestod mestadels av hop on and off buss (fortsättningsvis kallad bara bussen). En av de sämre tyvärr. De har väl cirka fyra olika rutter man kan åka, olika linjer så att säga beroende på vad man vill se, det är bra. Men det var lång väntan på buss, varmt pga

Los Angeles
tisdag 22 augusti 2017 - Los Angeles, Kalifornien, USA

21 augusti. Gårdagen bestod mestadels av pool och skugghäng i Vegas. Blev helt slut av värmen så orkade inte mycket mer. Fick dock till 30 min kondition på gymmet på kvällen och det var nästan nära döden. Så. Fruktansvärt. Varmt. Trots AC. Gymmet kändes kallt när jag började men det

Las Vegas
lördag 19 augusti 2017 - Las Vegas, Nevada, USA

19 de augusti.Igår kom vi då till Vegas. Det blev en rätt lång och varm dag. Körde mycket på route 66 och vyerna var lika fantastiska som alltid.Passerade Hoover dam längs vägen och det var ju lite måstestopp när man är så nära. Jag körde just då och hade inte riktigt förväntat mig