Australien

fredag 22 september 2017 - lördag 22 september 2018 Australien

Australien
måndag 2 oktober 2017 - Darwin, Northern Territory, Australien

Hej, ledsen för att det tagit ett tag att skriva. Jag tror dock att ni förstår varför. Nu har jag varit i Darwin i en vecka! Flygresan gick över förväntat och allt gick rätt snabbt och smidigt. Det vore givetvis roligare med sällskap men det fungerade rätt bra att lösa allt på egenhand

Det närmar sig
tisdag 19 september 2017 - Hässleholm, Skåne län, Sverige

Hej! Nu börjar det närma sig allt mer och allt är nästa ordnat inför flytten utomlands. Det är så mycket som skall göras och fixas som man egentligen inte tänker på. Så för att kanske vara till hjälp för någon annan så ska jag skriva ner hur jag har förberett mig samt ge lite tips

Inför resan
söndag 3 september 2017 - Halmstad, Hallands län, Sverige

Hej! Kände att det var dags att inviga min resdagbok nu när det bara är tre veckor kvar tills jag sitter på ett plan för att starta mitt nya liv. För er som inte vet heter jag Louise, 26 år och har alldeles för mycket energi för mitt eget bästa. För några månader sen kände jag att