Costa Rica

Costa Rica

Ett långt äventyr

Jakten på myten!
torsdag 16 november 2017 - Santa Teresa Beach, Puntarenas, Costa Rica

2017-11-14 En dag som tillägnades träning och att slappa. Jag sprang en runda på morgonen, då det hade regnat under natten så var det inte lika varmt men tillräckligt för att man blir helt matt efter ett träningspass. Vi tog en kortare promenad på eftermiddagen och tog en kaffe på The

Lite av varje
tisdag 14 november 2017 - Santa Teresa Beach, Puntarenas, Costa Rica

2017-11-11 Vi börjar vår dag med att ta en taxi 06:45 till en golfbana där vi ska spela Med Eric och Julie från Toronto i Kanada. Vi är där 07:30 där möter E och J upp vi börjar spela ganska snart och känner rätt omgående att det kommer att bli mkt varmt. Jag spelar ganska bra när E

Jordbävning!!!
måndag 13 november 2017 - Santa Teresa Beach, Puntarenas, Costa Rica

Jordbävning!!!God Morgon Sverige,   Här kommer några rader från Costa Rica.  Livet rullar på och vi har det väldigt lugnt.  Har mest tagit långa promenader på stranden, tittat på fotboll och träna Yoga.   Vår scooter har vi inte hunnit ut och prova.  Tiden liksom bara går utan

yoga och Nativo bar
lördag 11 november 2017 - Santa Teresa Beach, Puntarenas, Costa Rica

2017-11-10 Efter en lugn och fin morgon med gott Costaricanskt kaffe så var det dags att prova på yoga, känner mig RIKTIGT laddad inför detta test. Vi går rakt över gatan och upp på yogadäcket där man har den mest fantastiska utsikt. Det börjar med att personen som för övrigt e från

Dag, datum och tid ????
lördag 11 november 2017 - Santa Teresa Beach, Puntarenas, Costa Rica

Dag datum tid ???Dagarna bara rullar på här.  Om det inte var för att man har datum i sin klocka hade vi nog tappat bort vilken veckodag det är.   Idag har vi spelat golf med Erik och Julie.  Ett trevligt par från Canada som vi träffade på igår när vi hejade fram Sverige.  Dom har