Costa Rica

tisdag 24 oktober 2017 - fredag 23 mars 2018 Costa Rica

Ett långt äventyr

Sista veckorna
torsdag 22 mars 2018 - San José, San Pedro, Costa Rica

Här e man nu mindre än 12h till flyget lyfter till Toronto, Sista tiden har gått extremt fort men vi har gjort väldigt mkt under den tiden.Melissa, Matte, Christel var på horseshoe tävling och jag lottades som vanligt med en halvdöd man, denna gången var det en som gick på syrgas och kunde

Senast aktiv - från Helsingborg, Skåne län, Sverige
det går inte alltid som man planerat
torsdag 22 mars 2018 - San José, Costa Rica

Hallå Sverige,  Då var det dags för avfärd.  Sammy har varit vaken större delen av natten men vid halv sex tiden på morgonen hoppar vi på transfern till flygplatsen.   Ja det var många som skulle åka och vägen till flygplatsen håller man på och bygger om men efter en stund var vi på

Sista dagen i Santa Teresa
söndag 18 mars 2018 - Carmen Beach, Puntarenas, Costa Rica

Hola Sveden,  Då har vår sista dag i Santa Teresa kommit och vi suger ut det sista ur detta underbara lilla ställe.  De sista dagarna har varit instensiva men ack så trevliga.  Igår var Sammy ute och dök en sista gång och jag var och körde Yoga på morgonen.   Sammy hade åter igen en

ont om tid
onsdag 14 mars 2018 - Santa Teresa Beach, Puntarenas, Costa Rica

Hola Sweden,   Här kommer några rader från oss.  Idag har vi 5 dagar kvar i Santa Teresa och helt plötsligt känns det som om vi har ont om tid här.  Men det e väl lite så det är.  I måndags körde vi till Eric och Julie i Tambor och spenderade eftermiddagen i deras trädgård.  På

surf
lördag 10 mars 2018 - Unnamed Road, Puntarenas, Costa Rica

Surfing Äntligen blev det av. Dagen med det stora S:et skulle inträffa och det var kvinnornas våta dröm, mannens våta dröm enligt Mikey, Jesus uppenbarade sig i motljuset som den uppenbara surfgud han är, Mattias står och funderar över om han verkligen valt rätt lag, jag gav honom en