Roadtrip USA 2017

söndag 24 september 2017 - onsdag 1 november 2017 Roadtrip USA 2017

Jag och Robin ska köra bil från öst (Miami) till väst (Los Angeles) under 6 veckor. Här kan ni följa oss under vår resa och se vad vi hittar på för något.

Hollywood
onsdag 1 november 2017 - West Hollywood, Kalifornien, USA

Hej boken!Då var det dags för det sista dagboksinlägget för den här resan. Känns lite tråkigt när jag skriver den inledande raden. Men vi två känner oss väldigt nöjda med resan och det känns som vi fått ut så mycket som möjligt av den. Under den här resan har det blivit längre

Long Beach
söndag 29 oktober 2017 - Long Beach, Kalifornien, USA

Hej boken!797 mil senare så är vi i detta nu på ett hotell i Long Beach, Los Angeles. Vi kom hit här i fredags, efter att ha spenderat 1 natt i den branddrabbade staden Ventura, några mil utanför Los Angeles. Senast jag skrev var vi i Santa Cruz, så där har hänt en del senast vi hördes

San Francisco
tisdag 24 oktober 2017 - Santa Cruz, Kalifornien, USA

Hej boken!Jag och Robin är just nu på ett motell i Santa Cruz. Vi har precis varit vid poolen för att svalka oss, men den var ”jacuzzivarm” och det är inte så behagligt när det är 35 grader i luften. Blir kanske att vi drar ner till havet istället och svalkar oss. Santa Cruz ska även

Sacramento
fredag 20 oktober 2017 - Sacramento, Kalifornien, USA

Hej boken!Vi befinner oss just i detta nu i San Francisco. Vi har precis ätit en väldigt god burgare på ett skönt hak som bara ligger några kvarter ifrån där vi bor. Tror att vi är i uppe i ett 30 tal burgare tillsammans just nu ❤️🍔. (Det blir hårdträning när man kommer hem). Vi

Las Vegas
tisdag 17 oktober 2017 - Las Vegas, Nevada, USA

Hej boken!Vi befinner oss på hotellet New York-New Yorks 26:e våning med utsikt över the strip. Inne på hotellet finns det en gågåta där det ligger en massa restauranger, butiker och såklart ett stort kasino. Det går även en bergodalbana runt om hela hotellet och som startar inomhus på