USA

måndag 25 september 2017 - tisdag 17 oktober 2017

Vegas!
onsdag 11 oktober 2017 - Las Vegas, Nevada, USA

Heej!Nu var det länge sen jag skrev några rader här men det har inte hänt allt för mycket sen sist! Vi passerade Hooverdammen på väg till Vegas sen har vi mest slappat vid poolen, shoppat lite och hängt på "The strip". ​​Det finns så mycket att se här så man blir aldrig klar :) Vi

Horseshoe Bend, Antelope Canyon & Grand Canyon
fredag 6 oktober 2017 - Williams, Arizona, USA

Hej på er!Som ni säkert redan sett har vi njutit av naturen här i Arizona de senaste dagarna. På onsdagen åkte vi till Page, ett litet samhälle där vi skulle se på Horseshoe Bend och Antelope Canyon. Man kan inte åka till Antelope själv utan måste ta en guidad tur och inte visste vi att

En dag i bilen
onsdag 4 oktober 2017 - Flagstaff, Arizona, USA

Hej!Idag har jag inte mycket att berätta :) Vi lämnade hotellet vid 9 imorse och åkte mot ett stort köpcentrum där Leif sett ut en jaktbutik, och inte av den lilla sorten 😂 Det var faktiskt ganska häftigt, butiken låg i ett stooort timmerhus och var på två våningar. Det fanns

Santa Monica Beach, Hollywood skylten & shopping!
tisdag 3 oktober 2017 - Norwalk, Kalifornien, USA

Hallå!​​​​​​Idag startade dagen med meddelanden hemifrån som berättade om skjutningen i Las Vegas igår kväll. Så hemskt och man blir verkligen nojig när man befinner sig så nära, men ändå så långt bort.. Hotellet vi bor på nu har nästan lika mycket frukost som man får

Big Sur, Universal Studios & Hollywood
måndag 2 oktober 2017 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Hej på er!Nu var det länge sen ni fick någon rapport här, vi har kommit till hotellen så sent om kvällarna så man har somnat ganska omgående. Dessutom har internet varit värdelöst på de senaste ställena! Nu bor vi dock mycket bättre i två nätter så nu ska ni få lite bilder också!