Live the life you love! ❤

torsdag 2 november 2017 - söndag 10 december 2017 Live the life you love! ❤

Startar i Singapore några dagar innan vi beger oss mot Darwin och vildmarken ett tag, för att sedan flyga till Cairns och bila längs östkusten ner mot Melbourne.

Älskade Australien.
torsdag 30 november 2017 - Sale, Victoria, Australien

Hängde i Port Macquiare i 2 nätter. Hittade en egen beach som vi fick hajka till. Så himla fint. Man får liksom inte nog av det här landet. Det överraskar gång på gång. Synd att det börjar bli lite stressigt, annars hade vi stannat någon natt till där. Men vi drog vidare till Sydney.

Sunshine, goldcoast, dykning och nästan död.
lördag 25 november 2017 - Byron Bay, New South Wales, Australien

När vi begav oss från Hervey Bay så drog vi till rainbow beach. Hade sjukt otur med vädret då det regnade hela dagen. Men lyckades få en liiiten lucka när vi kom fram till stranden. Det fanns även en sandblow precis ovanför beachen så gick till den och fotade lite. Man blir så fascinerad

Fraser Island
tisdag 21 november 2017 - Hervey Bay, Queensland, Australien

Så jäkla fin dag på Fraser Island. Blev upplockade från motellet och åkte färja ut till ön. Hoppade in i den 4hjulsdrivna bussen och körde ut på sandvägarna.. Chauffören körde som en galning och fyfan vilka vägar det var. Glad man hade bälte. Haha. Först åkte vi till Lake Mckenzie.

Sol och snygg bränna.
måndag 20 november 2017 - Hervey Bay, Queensland, Australien

Efter vi hade hängt i Port Douglas drog vi ner mot Airlie Beach. Var en lång jäkla körning på ungefär 70 mil. Allt går mycket segare här än i Sverige och det är vägarbeten överallt. Kom fram till Airlie lagom när det var mörkt. Ingen krock med kängurus trots att vi såg några

Cairns och Port Douglas.
tisdag 14 november 2017 - Port Douglas, Queensland, Australien

Efter mycket om och men så tog vi oss från Kakadu Nationalpark. Hade ju lyckats köra grusväg med våran hyrbil, så fick lov att leta biltvätt. Eftersom vi båda är tidsoptimister så var vi ute å sista minuten som vanligt. Hade ungefär 1 timme på oss tills flyget gick. Aldrig tvättat en