Live the life you love! ❤

torsdag 2 november 2017 - söndag 10 december 2017

Dag 16 av 39

Live the life you love! ❤

Startar i Singapore några dagar innan vi beger oss mot Darwin och vildmarken ett tag, för att sedan flyga till Cairns och bila längs östkusten ner mot Melbourne.

Cairns och Port Douglas.
tisdag 14 november 2017 - Port Douglas, Queensland, Australien

Efter mycket om och men så tog vi oss från Kakadu Nationalpark. Hade ju lyckats köra grusväg med våran hyrbil, så fick lov att leta biltvätt. Eftersom vi båda är tidsoptimister så var vi ute å sista minuten som vanligt. Hade ungefär 1 timme på oss tills flyget gick. Aldrig tvättat en

Krokodiler och värme.
fredag 10 november 2017 - Jabiru, Northern Territory, Australien

Nu har vi gjort Kakadu nationalpark här i norra Australien. Galen upplevelse och troligtvis något man aldrig kommer se igen. Skådat allifrån krokodiler till hällristningar. Började resan igår i Darwin. Fick den största bilen. Haha. Höll knappt på att ta oss från flygplatsen i våran

Drinkar och klackor.
tisdag 7 november 2017 - Singapore

Efter sjukt roliga och fina dagar i Singapore bestämde jag å Madde oss för att ta oss upp i 1-altitude sista kvällen. Klädde upp oss för drinktajm och drog dit. Coolt ställe. Takbar med sjukt skön stämning. Inget för höjdrädda. Madde vågade knappt gå fram till staketet. Drack spritiga

Finally på plats!
fredag 3 november 2017 - Singapore

Efter ett dygns resande är vi äntligen i Singapore. Så långt ser det ut att vara en sjukt cool stad. Fick en liten kinesgubbe som körde oss från flygplatsen. Trodde att han skulle dö halvvägs för att han såg så gammal ut, men han överlevde. Vi körde vilse typ 7 gånger bara. Men