Sweden Rock 2018 💃🏼🎸⛺️

måndag 4 juni 2018 - måndag 11 juni 2018 Sweden Rock 2018 💃🏼🎸⛺️

I år drar vi söderut för vår musikvecka. Foo Fighter i Göteborg för att sedan åka ned till Sölvesborg o Sweden Rock. Tältet är med. Vår polare har dock valt vår Toyota som husrum.

Färd mot norr
söndag 10 juni 2018 - Norje, Blekinge län, Sverige

Sista natten i tältet är avklarad. Har ju varit hur bra och mysigt som helst. Varmt och torrt. Vaknar förvånansvärt tidigt och som alla andra dagar,  pigg. Måste vara Blekingeluften som gett mig den energin och våra grannar som pumpat oss med glädje och dumheter. Idag har vi kostat på oss

Sista kvällen med gänget
lördag 9 juni 2018 - Norje, Blekinge län, Sverige

Jäklar vad jag sov inatt. Med laddade batterier kör vi igen. Klackarna i taket.Tänk att var man än är så har man rutiner. Här likaså. Äter en halvtorr macka med mjukost, resorb o vatten. Lite stök bland kläder och grejer. Försöker ju hålla lite fint, vet ju aldrig vem man får på

Rock On
fredag 8 juni 2018 - Norje, Blekinge län, Sverige

Alla tror ju att vi sover bort våra dagar men så är icket fallet. Kan ju inte sova bort vår rockvecka 😜 Uppe vid kl 9 varje morgon. Idag tar vi morgonpromenad och målet är att leta reda på Peters näste. Är nog på rätt plats men hittar ingen Peter. Går förbi Toyotan och kollar Peders