US #1

lördag 11 november 2017 - söndag 19 november 2017 US #1

Halvtidsvilan var i natt
torsdag 16 november 2017 - Las Vegas, Nevada, USA

Morron eller kväll?Fråga de som fastnade i festandet i natt! Jag förvånas fortfarande av hur "kreativa" människor frivilligt kan utsätta sig för denna plåga/combo; öronbedövande musik och bedövningsmedel.Jag kan å det varmaste rekommendera hörselskydd, se bild, även om rediga kåpor

Första konferrensdagen
tisdag 14 november 2017 - Las Vegas, Nevada, USA

Hej. Berättade för barna att jag går i skola och om inte annat så ger det bambakänsla när 10.000 pers ska in i matsalen :)För övrigt så är det fem hela plan inklusive balrummet ocn mässhallarna som upptas av detta event. Stort stort i Las Vegas

AU orientation meeting
måndag 13 november 2017 - Las Vegas, Nevada, USA

Hej Så mycket kreativa människor och så lite förståelse av Skaparen.Redan innan jag reste visste jag att jag skulle få brottas med min tro här. Visst hör man att Las Vegas är ett syndens mecka och citat som "what happens in Vegas stay's in Vegas" nämns hela tiden. Men det som stör min

Senast aktiv - från 1 Fryers Rd, Hervey Range, Queensland, Australien
"Did you order your veggie burger without bacon, Sir?"
söndag 12 november 2017 - Hard Rock Cafe, Las Vegas, Nevada, USA

Ibland kan man inte annat än dra på smilbanden. Rubriken talar sitt stilla budskap om landets allmänbildning :)Nej, man ska passa sig för att generalicera.

Senast aktiv - från 1 Fryers Rd, Hervey Range, Queensland, Australien
Landar efter försenad och lång flygning
lördag 11 november 2017 - Las Vegas, Nevada, USA

Hej alla som läser.Jag inleder egentligen denna dagbok den 13e men kommer att fylla på med händelser och bilder så att ni är med riktigt från starten. (Fast detta är det inlägg som kommer att publiceras först)Först Stora Bamsekramar till hela familjen, d v s alla på Åland och alla på