Australien

onsdag 27 december 2017 - måndag 29 januari 2018 Australien

Äventyr i Australien, från Melbourne i söder till Lady Elliot Island norröver.

Pausar resedagboken
onsdag 17 januari 2018 - Surfers Paradise, Queensland, Australien

Lägger bilder på Instagram i stället. Tar mycket power m dagboken och  vi har inte så mycket av den varan.ses på insta för den som vill

Sista dagen...
måndag 15 januari 2018 - Sydney, Sydney, New South Wales, Australien

....i Sydney fick vi tid för Botanic Garden. Fin dag och mycket vackert att se men svårt att förmedla.

31 grader
lördag 13 januari 2018 - Bondi Beach, New South Wales, Australien

Det fick bli beachen i dag igen. VARMT och skönt.Tog stadsbussen den här gången. 35 minuter till stranden. Sydney har mååååånga invånare, turister och andra besökare. Människor överallt. Väldigt många kineser. I morgon tar vi tåget till Newcastle. 16 mil, 3 timmar för 8 AUD ( ca

Lugna dagar
fredag 12 januari 2018 - Sydney, Sydney, New South Wales, Australien

I dag har vi träffat underbara vänner här i Sydney. Åkt Rivercat till Cabarita för lunch på en restaurang med utsikt över havet. Fördelen med att träffa vänner är att man kan ställa alla de frågor man samlar på sig på vägen. Inside information ☺️Det blir många foton på båtar,

The big bus
onsdag 10 januari 2018 - Bondi Beach, New South Wales, Australien

Med buss genom och runt om hela Sydney i dag med länge uppehåll på Bondi Beach