Indien 2018

fredag 12 januari 2018 - måndag 12 februari 2018

Dag 8 av 32

Rundresa i den s.k gyllene triangeln samt till Varanasi. Vi avslutar resan med några slapparveckor i Goa.

Jaipur & Agra
onsdag 17 januari 2018 - Agra, Uttar Pradesh, Indien

Jaipur & Agra!Långa bilresor blir det. Varje bilresa Delhi - Jaipur - Agra tar mellan 4 och 5 timmar och utsikten blir till slut lite enahanda. Det mest spännande är väl all kor och getter som helt plötsligt bara står där. Vägarna är förhållandevis riktigt fina. Grundregeln i

Rundresans start.
söndag 14 januari 2018 - New Delhi, Delhi, Indien

New Delhi!Som vanligt efter flygresor genom tidszoner så är vi lite trötta, men det är då man ska ta tjuren vid hornen.Lite annorlunda upplägg på den här rundresans. Vi har en chaufför som ska följa med oss ända till Agra men det hoppar in nya guider i varje stad.A-L har en hosta som

Äntligen på väg.
fredag 12 januari 2018 - Helsingfors, Nyland, Finland

Testar ett första inlägg på denna tripp.igår var det Dan före Dan. Lilla Charlie var förbi med en pannagos (Hur ska man klara sig utan honom?), Frank skypade med oss och Gospropp och Harry kramades om. (Kommer att sakna dom alla) Klippte mig (Tack Ingrid), Och vi packade det sista.Just nu