Familjen Kaos On Trip

torsdag 30 november 2017 - lördag 10 februari 2018

Hola! Jag ska åka med min familj på resa. Vi ska åka till Kalifornien, Honduras, Costa Rica och New York.

Surfing, resa.....
fredag 12 januari 2018 - Quepos, Puntarenas, Costa Rica

Tisdagen den 9/1 Idag var dagen, dagen då vi ska lära oss att surfa. Vi tar en timmes turflektion för att lära oss grunderna. Det går faktiskt bra för mig jag kommer upp och tar flera vågor hela vägen in till stranden. Vi hyrde brädorna resten av dagen men då gick det inte lika bra för

Playan...
måndag 8 januari 2018 -

Fredagen den 5/1 Vi åker till en Masaya marknad lite längre bort där dom säljer massa olika saker så jag och David köper faktiskt var sin hängmatta, riktigt nöjd med den. Sedan åker vi vidare till en krater sjö som heter Lago de Apoyo. Vattnet var varmt det var mysigt att ligga i

Vi har bytt land...
torsdag 4 januari 2018 - Granada, Nicaragua

20181!!!!Måndagen den 1/1Idag var vi trötta så det blev en hemmadag med youtube och efter lunch så tog vi en promenad och åt glass för att sedan gå hem och fortsätta slappa.Tisdagen den 2/1Vi fick gå upp tidigt för att hinna med att ta en taxibåt till grannbyn West Bay för att återigen

West End, nyårsafton
söndag 31 december 2017 - Coxen Hole, Honduras

Torsdagen den 28/12Sista dagen av våran segeltur, och det känns skönt att få komma av båten. mMen det tar cirka en timme att komma tillbaks och innan vi åkte så stannade vi hos John och Debbies kompisar som bygger ett hus av lera i påsar. Huset var coolt och dom hade ingen elektricitet. Nu

Senast aktiv - från Quepos, Puntarenas, Costa Rica
Segling, John och Debbie!
torsdag 28 december 2017 -

Söndagen den 24/12   JULAFTONIdag är det resdag och vi byter ställe på ön från väst till öst men åt håll ön ligger åt ifrån där vi är det blir bara väldigt konstigt i jämförelse med kartan….aja vi packar ihop våra grejor och John som äger nästa hus vi ska bo i kommer och