Jul & nyår i Brasilien

tisdag 19 december 2017 - tisdag 9 januari 2018

Nästan hemma!
tisdag 9 januari 2018 - Varberg, Hallands län, Sverige

Vi har tagit oss hela vägen till Sverige, hör och häpna!!👏🏽Det har varit en helt galet lång resa, med flera olika tidszoner så vi är helt snurriga i huvudet nu, vet knappt vad det är för dag eller var vi är...tänker fortfarande när jag tittar på klockan: ”vad är klockan hemma

São Paulo
måndag 8 januari 2018 - Miami, Florida, USA

São PauloVår vistelse i São Paulo blev lite längre än planerat, vi skulle börjat vår flygresa i fredags och landat i cph idag vid 14...så blev det inte! Oväder i NYC gjorde att vårt flyg blev inställt (skulle haft en dag i NYC) och att försöka boka om var inte det lättaste, det var

Paraty
lördag 6 januari 2018 - São Paulo, Sorocaba, Brasilien

Paraty! (Varning för långt inlägg)Okej, jag ska försöka summera våra dagar i Paraty nu då:) Vi tog bussen från Rio den 30/12, detta va en ganska smidig bussresa som tog ca 4h med ett stopp på vägen, måste säga att bussarna har varit över förväntan i komfort! Det är nästan så

Det löser sig till slut;)
torsdag 4 januari 2018 - São Paulo, Sorocaba, Brasilien

Det löser sig!Ja, man kan väl säga som såhär att ingen utav oss två är speciellt bra på att planera långt i förväg..😉 hela denna resa har vi sagt i stort sett varje dag att: ”vi måste kolla upp hur det där o det där funkar, när bussarna går och hur vi kommer till hotell” osv.

Fina Rio
söndag 31 december 2017 - Rio de Janeiro, Volta Redonda, Brasilien

Rio de Janeiro Nu har vi återigen lämnat Rio och denna gången ska vi inte tillbaka, inte detta året i alla fall ;). Kändes lite vemodigt att lämna, denna stad har verkligen växt på oss båda, har varit över förväntan på många sätt! Behagligt väder, om än en del moln o regn