Roadtrip USA

fredag 29 december 2017 - fredag 2 februari 2018

Slut
fredag 2 februari 2018 - Fort Lauderdale, Florida, USA

Så var resan slut för denna gång och idag satte jag Janne i en massagestol hos en kines som böjde och vred ut och in på honom 😂. Det var han värd efter allt körande och shoppande

Länge sen
söndag 28 januari 2018 - Boca Raton, Florida, USA

Vi har varit i Miami Beach och druckit drinkar, shoppat och sett lrokodiler i everglades vi hann också med en snabbis till Key West och äta en keylime paj... blandade känslor för den väldigt speciell smak och konsistens 😳nu bor vi sista veckan i Boca Raton det skulle vara mulet och regn på

2 veckor kvar
fredag 19 januari 2018 - Tampa, Florida, USA

Länge sen vi skrev , vi har hunnit med att vara på  Kennedy space center , SeaWorld och ett zoo här i Tampa samt lite shoppingbutikdr 🤗

15 januari
måndag 15 januari 2018 - Orlando, Florida, USA

Hej 15/1 vi har kört igenom kingman, Dallas, Houston,New Orleans  lake city, ca 370 mil har vi kört långa dar Söndag åt jag nog den den godaste köttbit Ribeye någonsin på Texas longhorn i lake city vi är i Orlando tre nätter och gör det vi känner  oss sugen på att göra någon

Man på rummet
onsdag 10 januari 2018 - Kingman, Arizona, USA

Hej igår begav oss vi från vegas som var en riktigt häftig stad dit vill vi tillbaka Vår helikoptertur över grand canyon blev inställd på grund av vädret det var superdåligt tyvärr men då får vi en anledning att komma tillbaka Jannes 50 årsdag firade vi med att bo på Mirage och