Christmas THAIm

söndag 17 december 2017 - lördag 13 januari 2018

12 jan
fredag 12 januari 2018 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Sista dagen idag... utnyttjar vi till fullo och är uppe i ottan 😳 Härlig frukostbuffé med allt du kan tänka dig. Fräscht, gott, bakelser, våfflor, omelett, thaimat ja allt nästan. Kaffet ok men inte jättegott dock. Vi har kollat vädret o fram till lunch ska det vara ok väder,

11 jan
torsdag 11 januari 2018 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Hejsan Poda!Poda levererar MEN....Lika vacker och underbar som tidigare besök ❤️ Dock har det varit molnigt o lite droppregn mest nu o då. Och så tar de en avgift att kliva på ön för rengöringen-det innebär att båtarna med mat o dricka är borttagna så det var dåligt med mat på ön.

10 jan.
onsdag 10 januari 2018 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Hej dagboken, och hej Aonang 😍 Nu har vi vinkat hejdå till familjen Åkerbergs som far hemmåt idag, och Magnus o Jag åker om tre dagar. Vi checkade in på Tipa resort redan vid 11tiden-och vi väntar inte på nåt. In med resväskor o böt om till badbyxor. En snabb lunch o vi hoppade på en

9 jan
tisdag 9 januari 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Hej dagboken!Sista dagen på Koh Lanta för denna gång! Fam Åkerberg far hem imorgon o våra resekamrater har haft tre veckor i Thailand 👍🏻☀️😍 hoppas de haft det härligt-vi har haft skojsigt med dem tycker vi 😘😘😘Magnus o jag åker vidare mot Aunang imorgon o blir kvar där

8 jan.
måndag 8 januari 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

God kväll tisdag ! Idag har vi varit på utflykt till Bubu Island och Talibeng Island. Vi hyrde en longtail båt en heldag som körde oss ut från mangroveträsken ut till dessa två jättevackra öar med grottor o lite djungel. Bad o sol o allt vad vi kan önska. Bara sitta i båten är kanske