Thailand Koh Lanta 2017/2018

Dag 36 av 79

Thailand Koh Lanta 2017/2018

Mammas födelsedag!
måndag 15 januari 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Idag är det mamsens födelsedag, stort grattis! Hoppas din dag blir fantastisk! Vi saknar dig!Även idag var det till en början disigt men betydligt varmare och solen kom fram till slut. Jag hade bokat tid för ännu en behandling hos Yao. Emrik var hemma och arbetade. Idag åt vi lunch

Söndag 14/1
söndag 14 januari 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Det är inte klokt det här…..ingen sol idag heller och dessutom kallt. Emrik som brukar åka och köpa färskt bröd på morgonen frös som bara den. Var till och med så att vi fick stänga av luftkonditioneringen och krypa ner i sängen igen. Nu känns det kanske alltid som jag skriver om

Senast aktiv - från Koh Lanta, Krabi, Thailand
En dag i sportens tecken!
lördag 13 januari 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Emrik väckte mig med frukost på sängen, så mysigt och vilken lyx. Efter det gick jag bort och tränade. Nu märks det verkligen att skolorna har börjat och att det har kommit mer folk till ön. Idag var vi dubbelt så många än förra veckan, roligt. Idag var det bootcamp, vilket innebär

Fredag 12/1
fredag 12 januari 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Startade dagen med ett träningspass, skönt. Emrik och Jonathan åkte till gymmet. När alla var klara la vi oss på stranden en stund även om det var molnigt. Eftersom det är fredag slutade Ida tidigt, hon lunchade med Ella.Idag hade vi bestämt träff med Åsa & Kari och bokat bord på

Regn, regn och regn!
torsdag 11 januari 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Jaha vad säger man, regn, regn, regn hela dagen lång. Pratade med en kompis och sa att vädret stabiliserats men det har det inte. För oss som är longstay kanske det inte gör så mycket men stackars de som betalt dyra pengar och är här på charter. Inte nog med att det regnar, det är kallt