Kamala igen, denna gång med Örbyfolk

onsdag 20 december 2017 - onsdag 20 december 2017 Kamala igen, denna gång med Örbyfolk

Min familj åkte med Carolas familj, Lena, Lea och Björn, och Leffe från Örby. Vi åkte hit i omgångar. Vi åkte på söndagen den 17/12 och kom ner sist. Vi köpte biljetterna i augusti och betalade 22 000 med Aeroflot. Var riktigt spännande att se hur det skulle funka efter det dåliga rykte Aeroflot fått dras med i måååånga år. Men förutom 2 timmars försening där vi fick sitta på planet i Moskva utan att få någon förklaring på förståelig engelska så funkade det utan problem. Ingen sprit serverades på planet vilket säkert bidrog till att ryssarna höll sig lugna. Bra service, liten påse med ögonmask, öronproppar, läppcerat och små hopvikbara tofflor delades ut. Och gratis hörlurar. Dessutom fanns det hur många filmer som helst att välja på! Sov gott i 4 timmar och vaknade lagom till frukosten. Sen var vi strax framme. Taxin kom som planerat och efter cirka 1 timme var vi incheckade. Felicia tog naturligtvis det största rummet med sminkbord, egen balkong och egen dusch och toa. Ja ja, vad är väl en bal på slottet... den lilla tid jag tillbringar i sovrummet så kan vi lika gärna sova i det lilla rummet. Måndagen förflöt lugnt och vi hämtade mopparna och sen gick vi ut och käkade hos Tam med hela gänget. Blev en tidig kväll. På tisdagen åkte vi till stranden. Blev några timmar i solen men fanns knappt några solstolar på stranden längre. Vi låg på sanden. Sen gick vi till coconut bar och tog en drink. Träffade Peter Sahlström där. På kvällen åt vi på Ohlala. En typ fondue-mycket god. Aroy mak mak som de säger här.. På hemväg tänkte vi bara ta en sängfösare hos Tam, men då blev det bara Kenneth, Carola och jag. De andra var trötta och gick hem och la sig. Vi fortsatte tillsammans med Tam till hennes syrras bar. Hmmm...ja vad ska man säga.,,det är verkligen synd om tjejerna här. Vilket hårt liv de lever. Vi kom i säng klockan 3, och sov till 9. Slöade och kom inte iväg till stranden förrän vid 12-tiden. Då blev det lunch direkt. Tog några timmar, och sen ville jag ta en massage. När jag la mig på mage så tittade hon på mina hälar...hmmm, skulle jag inte ta en fotscrub också? Jomenvisst.. så 1 timmes massage och 1 timmes fotvård för 170 kr... totalt... inget att klaga på och fötterna är lena och fina som på en bebis! Träffade också Peter Gardart på coconut, kul att se honom igen! Hem och duscha och sen äta middag på Thai Little. Blir en tidig kväll ikväll, typ nu. Klockan är 23.25.. återkommer imorgon.

Kamala igen, denna gång med Örbyfolk

0 Bilder 1 Besökta platser 0 Dagböcker