Phu Quoc

söndag 11 mars 2018 - måndag 26 mars 2018 Phu Quoc

Så var det dags för en resa igen! Den 11 mars åker vi med Tommy och Bettan till Phu Quoc, Vietnam, för två veckor med sol, bad och lata härliga dagar. Som vi längtar!

Lördag på Phu Qu
söndag 25 mars 2018 - Phu Quoc, Kien Giang, Vietnam

Då vi dagen innan hade bestämt att det idag skulle bli utflykt så klev vi upp tidigt (det gör vi i och för sig alltid😂). Ner till frukosten där aptiten tyvärr snart försvann. Ett sällskap som satt vid bordet bredvid oss hade en äldre man som uppförde sig långt ifrån vad man skulle

Golf på Phu Quoc
söndag 25 mars 2018 - Phu Quoc, Kien Giang, Vietnam

Tilldammans med min kompis Kent så har vi spelat 2 rundor golf på Vin pearl golf. Illustrerat på bilderna så ser man att det är en underbar bana. Det sägs att det är en mästerskaps bana ! Ok från back tee kanske men från vit tee så är det ungefär som gul hemma i svedala.det skiljer sig

Söndag, vår sista dag...
söndag 25 mars 2018 - Phu Quoc, Kien Giang, Vietnam

Så var då sista dagen på vår resa här. Dagen man bävar för. Idag har vi dock haft det alldeles alldeles underbart och det känns fantastiskt att lämna festen när allt är på topp. Började dagen med frukost. Låter kanske lätt, men att hitta en plats där vi varken såg eller hörde

Glada!
torsdag 22 mars 2018 - Phu Quoc, Kien Giang, Vietnam

På väg ut i hissen, mot god mat!!!

Lata semesterdagar🏝
onsdag 21 mars 2018 - Phu Quoc, Kien Giang, Vietnam

Dagarna har fått en viss rytm. Upp tidigt för att lägga handdukar på solstolarna vi gillar bäst (ja, jag skrev ju tidigare att det här liknar en pensionärsresa...). Frukost en timme. Sedan kör vi sol, bad, tupplur i solstolen, nåt kallt att dricka i swim-up-baren. Och så vidare på