Hawaii-resa

tisdag 9 januari 2018 - torsdag 25 januari 2018

Åker till Hawaii om 1 vecka i 2 veckor

Mahalo
onsdag 24 januari 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Helloo ah då va denna resa över då... ska sova bu och så åker vi t flygplatsen t möran :(( har iaf övernattat på big island Volcano å såg lava landskap å aktiv vulkan så va rätt häftigt å gjort de. I lördags snorklade vi med vilda delfiner var ett helt stim så de simmade under oss

Black beach & vulkaner
onsdag 17 januari 2018 - Volcano, Hawaii, USA

Hellooo idag fick vi gå upp tidigt igen 😂 skulle med flyger t big island Hawaii så nu e vi där iaf. Hyrde bil när vi komm fram och det gick jättebra, var ju inte jag som körde så de va inga problem 😂😜😃 åkte förbi black sand beach väldigt udda strand men va coolt å se iaf 😊

Aj bränd som fan
tisdag 16 januari 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Aloha! Nu packar vi inför resan imorn till big island Hawaii lr ah Jessica packar å ja ligger å äter nötter 😂😂 snäll man e asså 😛 Aja igår låg vi på stranden hela dagen gick efter de å handla lite förfriskningar 😊 så vi blev på baren här nere på hotellet men de sa att de

Missilhot
söndag 14 januari 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Börjar denna dagen med missilhot så vart rätt chockad och fatta typ ingenting :p låg ju och sov och får ett meddelande på mobilen ”nödsamtal” och att det var en missil påväg not Hawaii å att vi skulle söka skydd och det var ingen övning. Visste inte va ska skulle tro först, fick

Pearl harbour
söndag 14 januari 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Gick upp halv 5 imorse eftesom vi skulle åka 05:40 å simma ned vilda delfiner men när vi kommer till hamnen så säger de att de e för höga vågor och riskabelt att åka ut så vi får omboka detta tills på lördag så då hoppas jag att det blir av!! Typ höjdpunkten på allt ju. Aj a så vi