Hawaii-resa

Dag 10 av 17

Åker till Hawaii om 1 vecka i 2 veckor

Aj bränd som fan
tisdag 16 januari 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Aloha! Nu packar vi inför resan imorn till big island Hawaii lr ah Jessica packar å ja ligger å äter nötter 😂😂 snäll man e asså 😛 Aja igår låg vi på stranden hela dagen gick efter de å handla lite förfriskningar 😊 så vi blev på baren här nere på hotellet men de sa att de

Missilhot
söndag 14 januari 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Börjar denna dagen med missilhot så vart rätt chockad och fatta typ ingenting :p låg ju och sov och får ett meddelande på mobilen ”nödsamtal” och att det var en missil påväg not Hawaii å att vi skulle söka skydd och det var ingen övning. Visste inte va ska skulle tro först, fick

Pearl harbour
söndag 14 januari 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Gick upp halv 5 imorse eftesom vi skulle åka 05:40 å simma ned vilda delfiner men när vi kommer till hamnen så säger de att de e för höga vågor och riskabelt att åka ut så vi får omboka detta tills på lördag så då hoppas jag att det blir av!! Typ höjdpunkten på allt ju. Aj a så vi

Yay!
lördag 13 januari 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Ja va e de mu andra dagen typ här lååångt borta :) har solat idag ogg men kändes varmare idag å blev väl lite brända... iaf Jessica typ överallt men inte riktigt :p ja blev tydligen bränd på örnen spec vänstra 😂😂 å små ställen å så Aja .. fick så jäcla ont i ögonen efesom

1 dygn i Honolulu
fredag 12 januari 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Drygt nyss gjort ett inlägg .... men får väl göra om å göra rätt då 😂😂 nu har vi iaf varit på Hawaii 1 dygn :) var en fruktansvärd och jobbig resa hit.. tog väl allt som allt typ 40 timmar med alla resor och all väntan där emellan .. flyget var hemskt ont överallt å sömnlösa