Dubai, Thailand och Maldiverna

fredag 12 januari 2018 - söndag 25 mars 2018

reda djur6
torsdag 8 februari 2018 -

För min dröm 4;a rätters vill jag ha:1. vitlöksbröd2. räkor med citron3. pizza hawaii4. 5 kulor, jordgubb, choklad, vanilj, päron, melon med choklassås och färglatt strösselIdag har jag snorklat och settt många fiskar. Fiskarna var gula, randiga, färglada, pappegojfiskar. Det var

reda djur 4
söndag 21 januari 2018 - Thailand

hej mina vänner i dag köpte jag ett fotball stel de va manchester united. och skänkte mynt till veterinären så han kan hjälpa hundar och katter. 1000 baht

reda djur 3
fredag 19 januari 2018 - Thailand

den sista dagen i dubaj jik vi i en afär der fanns ett acvarium. VI åäkte båt med glas boten jag såg många fiskar.

reda djur 2
söndag 14 januari 2018 - Dubai, Förenade Arabemiraten

i dag hittde jag nya kompisar och vi spelade fotboll.  Det blev 3-3. och sen köpte vi glass. Jag har badati poolen, och simmat mellan mammas ben.I morgon åker vi in till Dubai centrum.

reda djur
fredag 12 januari 2018 - Förenade Arabemiraten

i   dag  har   vi badat  i poolen och varit på stranden sen köpte vi en glass och jag to 2 kulo glass och jag hade jordgub och choklad i begare.