Ekstrands äventyr 2018

torsdag 8 februari 2018 - lördag 24 februari 2018 Ekstrands äventyr 2018

Följ oss på vårt äventyr med familjen till USA och Mexico 2018.

Sista dagen
fredag 23 februari 2018 - Miami, Florida, USA

Idag är sista dagen på denna underbara resa. Det har varit fantastiskt med minnen för livet. Det bästa har varit att farmor har varit med, stränderna, skumpartyt, guacamolen, Everglades, drinkarna och snorklingsturen. Helt enkelt otroligt mycket härliga upplevelser!

Spännande äventyr
torsdag 22 februari 2018 - Everglades City, Florida, USA

Idag åkte Vi till everglades för att åka ut i träskmarkerna och se alligatorer, det var en helt fantastisk upplevelse. De var så nära! Sedan bar det av mot Miami Beach där vi har vandrat längs stranden och sett de klassiska livvaktsbåsen.  Sista dagen avslutades med en drink. Miami

Shopping i Miami
onsdag 21 februari 2018 - Sawgrass, Florida, USA

Idag tog vi bilen till en av världens största outlet., sawgrass mill. Bara upplevelsen att köra bil i Miami och sen ha 350 märkesbutiker att försöka hitta i var spännande. Vi åt på rainforest café som var en riktigt roligt för barnen. Efter 12 timmar hade vi ont i fötterna, bilen var

Från Mexico till USA
tisdag 20 februari 2018 - Playa del Carmen, Quintana Roo, Mexiko

Nu lämnar vi underbart härliga Mexico för att bege oss till Miami för nya upplevelser. Känns spännande att få se lite av Florida och samtidigt lite vemodigt att lämna det här fantastiska landet!

Etapp tre
tisdag 20 februari 2018 - Miami, Florida, USA

Framme vid etapp tre på resan. En helt annan upplevelse med en storstad. Häftigt att få bekanta sig mer med usa. Just nu njuter vi av värmen och solen på hotellets takterrass. En promenad där vi såg en stor säl har vi hunnit med också!