Ack Palma du vackra

onsdag 13 juni 2018 - fredag 22 juni 2018

Vi har sagt att vi ska byta ställe när vi runt midsommar gör vår årliga 9-dagarstripp. Men så är vi löjligt förtjusta i Palma de Mallorca att det visst blir för tredje året i rad som vi nu kommer hit. Men nästa år, då...?

Binissalem
torsdag 21 juni 2018 - Palma de Mallorca, Balearerna, Spanien

Sista kvällen i Palma. För den här gången är bäst att tillägga. Precis packat klart och snart ut på byn för lite sista shopping samt mat och dryck.I förrgår skulle vi alltså slå på stort och byta restaurant. Det gick ju sådär. Efter ett par öl och glas vin marscherade vi mot Chez

Nikki och Camille
tisdag 19 juni 2018 - Palma de Mallorca, Balearerna, Spanien

Hej igen! Här händer det grejer så bäst att skriva redan idag igen.Jodå, det blev ett nytt matställe att besöka. Det kändes lite ovant men ibland måste man våga språnget ut i det okända. Vi gick till Chez Camille, ett namn som bär antydningar om höga priser, vita dukar och

Väder
söndag 17 juni 2018 - Palma de Mallorca, Balearerna, Spanien

Just som jag skrivit nästintill allt klart så startade laptopen om och allt försvann. Jag vill här bara skrika ut i min frustration och tja, vad hindrar mig egentligen? Ni får föreställa er mig på den lilla balkongen fem våningar upp, med håret på ända och munnen vidöppen varifrån det