Bali, Australien, bröllop och Nya Zeeland

torsdag 1 februari 2018 - lördag 31 mars 2018 Bali, Australien, bröllop och Nya Zeeland

Två månader iväg från vardagen där vi ska uppleva, upptäcka och njuta av livet 😍

Nästan hemma
torsdag 29 mars 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Hej!Vi befinner oss nu i Moskva, och är bara ett par timmar från Sverige. Hittills har hemresan gått bra. Vi tog ett dagrum på Ambassador Transit Hotel på Singapores flygplats för att få lite vila mellan flygen. Det var ca sex timmars väntan innan det var dags att borda nästa flyg.Efter

En sista liten sammanfattning
torsdag 29 mars 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Hej, nu är vi i Sverige sen i morse och jobbar på att hålla oss vakna för att undvika jetlag. På Nya Zeeland är klockan sju på morgonen just nu (här är den sju på kvällen). Här är en liten sammanfattning av vår resa:Antal resdagar totalt: 56 (2 feb - 29 mar)Antal besökta länder: 4

Aldrig varit längre söderut
fredag 23 mars 2018 - Lake Tekapo, Canterbury, Nya Zeeland

Hej!Nu är vi så långt ner på sydön (och i världen?) vi kommer att komma och har just lämnat Wanaka efter ett besök på Puzzling World, ett rätt kul ställe som leker med ens hjärna genom optiska illusioner och världens första jättelabyrint bland annat. Efter senaste inlägget tog vi

För er som gillar Sagan om ringen
fredag 16 mars 2018 - Wellington, Kiriwhakapapa, Nya Zeeland

Hej! Nu är det dags igen. Det har hänt en hel del sedan sist, och för att undvika oläsbart långa inlägg tänkte jag slänga in lite kuriosa för den som gillar Sagan om ringen, innan jag lägger upp den senaste dagboken. När vi var i Wellington var vi på en tur ut till Weta Workshop i

Fraser Island, Noosa Heads och Nordön/Nya Zeeland
söndag 11 mars 2018 - Taupo, Waikato, Nya Zeeland

Hej!Hoppas allt är bra med er där hemma. Vi har det i alla fall bra ☀️ Undrar hur många av er som orkade läsa hela förra inlägget om Uluru m.m. Nu kommer ett långt inlägg till, det händer ju så fasansfullt mycket här hela tiden och jag tycker det är kul att försöka beskriva och