torsdag 1 februari 2018 - lördag 31 mars 2018

Dag 25 av 59

Bali, Australien, bröllop och Nya Zeeland

Två månader iväg från vardagen där vi ska uppleva, upptäcka och njuta av livet 😍

Så mycket att berätta
måndag 19 februari 2018 - Alice Springs, Northern Territory, Australien

Good day!De senaste tio dagarna har varit intensiva, från att syrran landade på Bali och vi åkte runt på ön till att vi reste till Australien och bodde två nätter i Manly, två nätter i Hunter Valley, tre nätter i Sydney samt att jag nu är vidare på nästa äventyr. I Manly tog vi det

Tempel, vattenfall, natur, delfiner & yoga + Sydney
tisdag 13 februari 2018 - Sydney, New South Wales, Australien

Hej!Nu har vi tagit oss sex timmar med flyg till Sydney. Vi bor i Manly ca 20 min med färja från Sydney, i rum med pentry och havsutsikt på Manly Paradise Motel & Apartments. Vi delar med Isabell. Om två dagar stundar bröllop mellan min styvbror Jimmy och hans Cissi ❤️ Hela

Sanur, sköldpaddor, solbränna, bajskaffe och tempel
torsdag 8 februari 2018 - Bali, Indonesien

Hej alla!Nu har vi varit i Sanur i fem nätter och börjar känna oss riktigt avslappnade. I skrivande stund har syrran Isabell landat på Denpasars flygplats och bör vara hos oss om bara någon halvtimme. Resten av dagen ska spenderas på stranden och med middag för att fira hennes 30-årsdag i

Äntligen framme
söndag 4 februari 2018 - Bali, Indonesien

Hej! Igår kväll landade vi på Bali och vi bor på hotell (i en bungalow) i orten Sanur, på öns östkust. Trevlig ort, trevliga människor, fin strand och bra mat hittills 😃 Lite turistigt men ändå inte så farligt, flera av er vet vad jag känner inför att hänga på överexploaterade

Nu är det nära 😃
fredag 2 februari 2018 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

God morgon! Testing testing :) Nu var det dags att skriva lite Resdagbok igen. Hoppas jag fått med alla som vill läsa på maillistan. Nu sitter vi på Arlanda och käkar frukost. I natt har vi sovit hos Rickards bror Henke i Kungsängen och imorse fick vi skjuts hit, uppskattat! Kl 09:10 avgår

Dag 25 av 59
61 Bilder 41 Besökta platser 5 Dagböcker