Sista resan med guld-Busan

söndag 4 mars 2018 - måndag 12 mars 2018

Sista resan som guld. Går till Busan Korea. Lite flyg, lite tåg, lite stad.

Hemma
tisdag 13 mars 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Så då var man hemma igen. Kom hem igår kväll och resan hem gick bara bra. Flyget från Brusan till Hong Kong var riktigt trevligt, men en bra personal som tog hand om oss passagerare. Fast de borde vara lite små trötta. Eftersom de jobbar på ett flyg som går från Hong Kong runt 02:30 på

Sista dagen
söndag 11 mars 2018 - Hongkong, Hongkong

Ligger ju någon dag efter med min rapportering. Nåväl... igår lördag, var ju min sista dag i Busan och, det blev till att jag åkte till fiskmarknaden Jagalchi och spanade lite. Var ju fiskar och skaldjur till höger och vänster. Efter jag gått där och tittat, gick jag vidare mot Gukje

Busan Tower
lördag 10 mars 2018 - Pusan, Sydkorea

Igår var jag iväg till Busan Tower, kollade på utsikten. Men först var jag tvungen och käka lite frulle/lunch. Vet inte vad man ska kalla det för, klockan var ju endå 14 på dagen. Men stannade till i galleria de har ju som små restauranger. Visste inte riktigt vad jag valde, men var ju

Regnig dag
fredag 9 mars 2018 - Pusan, Sydkorea

Igår var det väl inte världens bästa väder. Regnigt  och kallt. Efter man vaknat, så tog det ett tag innan man kommit igång, man har ju inte direkt ställt om sig, tidsmässigt.  men jag skulle ta mig ut till Haeduae. Kolla in stranden, även ifall det inte direkt var något badväder.

Busan
onsdag 7 mars 2018 - Pusan, Sydkorea

Då har man kommit ner till Busan nu. Gick smidigt värre. Hotellet hade en gratis bus, som körde ner till Seoul station. Var i valet och kvalet ifall jag skulle ta den turen som gick kl. 10 eller 11, tåget gick kl. 12. Men tänkte att det det är nog bra och vara ute i godtid, så jag tog den