Florida 2018

onsdag 7 februari 2018 - lördag 24 februari 2018

Efter mycket om och men bokade vi ändå en Floridaresa för att fira min 50-årsdag. Hoppas det blir sol/bad/god mat och shopping 😀

Bimini, Bahamas
fredag 23 februari 2018 - Miami, Florida, USA

Vi fick ett ryck & bokade biljetter i veckan till en endagstur till Bimini, Bahamas. Så upp i ottan för att käka frukost, tack starbucks för att ni öppnar tidigt! Kom i god tid till incheckningen nere i hamnen, vet ju aldrig med trafiken. Vi åkte en katamaran som tog två timmar ut till

Hemresan
fredag 23 februari 2018 - Miami, Florida, USA

Idag kämpade vi med packningen för vi åkte hit med tre väskor & tänkte åka hem med fyra. Men vi har ju inte fått tummarna loss att köpa nån så efter mycket om & men så fick vi ner det!! 👍🏻 Låter orimligt tycker jag själv, haha!!Sista frukosten blev på Dennys, pannkakor!!

Strandhäng
torsdag 22 februari 2018 - Miami Beach, Florida, USA

Idag packade vi ihop för vår sista anhalt, Miami! Egentligen skulle vi inte alls va på denna kusten men eftersom vi bokade in en liten Bahamastripp fick det bli så. Efter frukost checkade vi in på motel 6 i Miami. Faktiskt ganska fräscht & gubben som har det kände igen oss!Vi körde

Sjuk
tisdag 20 februari 2018 - Fort Lauderdale, Florida, USA

Vaknade tidigt & begav oss till Dennys för frukost. Började inte så bra då servitrisen tappade två juice över Piggens rygg. Tur vi hade ombyte i bilen för tröjan blev helt förstörd! Vi fick drickan gratis men funderar på om vi skulle stämma dom ;)) Vi facetima med familjen där

Saw Grass Mills
tisdag 20 februari 2018 - Fort Lauderdale, Florida, USA

Sovit hela natten men matt i hela kroppen . Fick låna rengöringsspray av städerskan för att rengöra bilen lite från igår.Inte jättesugen att gå in på Ihop när man inte vill lukta mat ens. Jag tog en rostemacka & lite vatten. Man har ju ångest när man vet att snart åker vi hem!!