Sommaren i stugor i Sverige

fredag 1 juni 2018 - fredag 31 augusti 2018 Sommaren i stugor i Sverige

I år blir det ingen lång semester i utlandet. Jag förlitar mig på det gamla uttrycket att mycket snö kommer ge en fin sommar. Med den inställningen har jag bestämt mig för att upptäcka Sverige och vår vackra natur. Jag har tidigare vandrat rätt så mycket efter våra leder, men drömmer mig lite tillbaka till sommarstugan med idyll och lugn. Samtidigt finns det ju väldigt mycket att se i vårt vackra land. Det har gett mig idén till att ta en stugsemester, kanske bo i 3 olika stugor på olika platser i Sverige.

Semester i Sverige
onsdag 21 februari 2018 - Sverige

Fick frågan vart jag hittade stugan i Stockholm och här längst upp i resultatet av stugor är den: https://sverigestugor.eu/sverige/stockholm/stugor hoppas det går bra!:) Nästa stugan blir Småland för mig, har hittat flera fina stugor att välja mellan. Ser verkligen fram emot sommaren i

Nu är det igång, det blir Sverige!
onsdag 14 februari 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Till att börja med har jag bokat en otroligt charmig stuga i Stockholms skärgård från en privatperson på https://sverigestugor.eu, vistelsen blir två veckor i mitten på juni. Nu har jag inte riktigt bestämt mig ifall jag ska hyra nästa stuga på en gång eller om jag ska vänta och göra