Torkarbladet
söndag 25 mars 2018 - Glumslöv, Skåne län, Sverige

OKQ8 hade inte vår modell av torkarblad. Vi fick tröstfika.Men vi fyllde i alla fall på spolarvätska!Nu drar vi mot Malmö och hämtar barn!

Det vilda livet.
lördag 24 mars 2018 - Vejbystrand, Skåne län, Sverige

Skönt att ta igen sig efter en stor frukost. Har sovit nästan 9 timmar och ätit frukost en timme.  Lite oklart om vi ska påbörja vårt långpass 11.30 eller kl 12.00. Så många beslut som ska fattas hela tiden när vi är på resande fot. Men tror vår relation ska klara detta.

En lite extra fin löprunda...
lördag 24 mars 2018 - Vejbystrand, Skåne län, Sverige

Efter att ha slappat så länge vi klarade av efter frukosten gav vi oss ut på en löprunda längs havet. Vi hade frågat runt och spanat på kartor och kommit fram till att följa Skåneleden norrut. Efter en mil av fina vidder hittade vi den perfekta platsen att förlova oss på, om man är

Tid för eftertanke.
fredag 23 mars 2018 -

Skönt med en paus ibland. Mindfulness.

Provinanterar
fredag 23 mars 2018 - Ängelholm, Skåne län, Sverige

De hade inte flaskan vi eftersökte men vi blev inte väldigt sura eller arga. Lite bara. Men vi fann gott om tröst och vi kommer nog inte behöva gå törstifa.

Havet!
fredag 23 mars 2018 - Vejbystrand, Skåne län, Sverige

Här börjar löprundan imorgon!

Stunden är kommen!
fredag 23 mars 2018 - Vejbystrand, Skåne län, Sverige

Alltså, så här blev det. Vi åt pizza. Jättegod pizza. Kan rekommendera "oh mama" i Ängelholm om någon är i trakten. Efter det kändes det OMÖJLIGT att äta varsin b & j. Så vi bestämde oss för att dela. Det blev en core variant med caramel osv. Brödkniven var med. Skålar var med.

Matsäcken är packad!
fredag 23 mars 2018 - Veberöd, Skåne län, Sverige

Räcker detta? Ändå ca 1,5 timme i bilen det rör sig om 🤔

Tankar för dagen
fredag 23 mars 2018 - Veberöd, Skåne län, Sverige

Lite bränsle och förfest i bilen.