Keeping Up With the Bratts

måndag 30 april 2018 - fredag 1 juni 2018

USA-resan

Sista inlägget!
fredag 1 juni 2018 - Östersund, Jämtlands län, Sverige

Idag kom vi äntligen hem till lägenheten på Skogvaktarvägen! Så himla skönt! Men givetvis så var planet försenat idag också.... 😒 Hemma vid halv tolv istället för halv tio..  Städat, vädrat, tagit hand om blommorna och gjort kattsäkert! Vi vill passa på att säga ett jättestort

På väg hem
torsdag 31 maj 2018 - London, England, Storbritannien

En snurrig dag som började som vanligt med frukost vid halv nio-tiden. Packade om resväskorna några gånger innan Tony och Melin skjutsade oss till Sea-Tac Airport i Seattle. Vi var där i god tid, väskorna vägde 2 ponds för mycket men hon var snäll och satte på en lapp "Heavy" och vi

Memorial Day
tisdag 29 maj 2018 - Monroe, USA

Idag har varit en lugn dag. Vi har provpackat för att kolla så vi får med allt och för att kolla så vi inte måste betala extra för övervikt! Det har blivit en hel del extra om vi säger så... 😉😏 Det är på det berömda håret så håll tummarna... Vid 14-tiden kom Melins syster

Twin Peaks
tisdag 29 maj 2018 - Monroe, USA

Idag lånade vi Melin's bil och gjorde en utflykt till Snoqualmie Falls, vattenfallet från vinjetten till TV-serien Twin Peaks. Det var väldigt mäktigt! Det var inte så varmt idag, ca 15° och mulet. Från vattenfallet kom en "mist" som gjorde att det kändes som det regnade men det var bara

Seattle Mariners
måndag 28 maj 2018 - Monroe, USA

Idag har det vara varit ett fokus, BASEBALL! Kläderna var utvalda med precision och jag fick låna en väska av Melin och vips så var outfiten för dagen klar! Vi var på plats på Safeco Field, arenan där de spelade, i god tid. Vi gick runt och kollade lite vad de sålde och konstaterade att de