Thailand/Huay Yang dec-feb , 2018-2019

söndag 16 december 2018 - lördag 16 februari 2019 Thailand/Huay Yang dec-feb , 2018-2019

Så blir det en längre resa igen, över jul-nyår och viss del av vintern.

Ska vi åka tåg Bangkok - Huay Yang?
lördag 22 september 2018 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Funderar på att åka tåg Bangkok-Huay Yang.Har varit i kontakt med Noo ( som vi hyr salengen ) av,Hennes make kan hämta oss vid järnvägsstationen.Kan stanna till vid Pop Shop och handla lite. Pop shop ligger nära stationen.Dock kan man inte boka biljetter online förrän tidigast 1 månad

Saleng bokad.
torsdag 13 september 2018 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

För ett tag sedan var jag i kontakt med Noo och bokade saleng/tre-hjuling.Bäst göra det i tid för under högsäsongen är de "hårdvaluta."Bilden där jag sitter i salengen är från vårt allra första besök i Huay Yang, augusti 2012.Då hade vi tänkt cykla men gav snabbt upp den tanken när

Economy Extra , Finnair. Hotell Bangkok.
söndag 19 augusti 2018 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Var nöjda med vårt tillval Economy extra på senaste Thailands/Hong Kong-resan.Har köpt till detta även på vår kommande tripp.Bäst att inte vänta för länge med det, en del platser redan bokade.Hotell Bangkok bokat inför återesan till Sverige.Tänker oss återigen till stora marknaden

G Hua Hin Resort and Mall
lördag 5 maj 2018 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Alltid finns det planer inför kommande Thailandsbesök.Var inte till Hua Hin senast så nu får det bli ett besök framöver.Har bokat 2 nätter på G Hua Hin Resort and Mall..Ligger precis bredvid gallerian Market Village.Rum med direkt till gång till poolen och jacuzzi på terassen.

Välkomna.
lördag 28 april 2018 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Välkomna till denna resa.Vinterns långresa som går över jul och nyår.För första gången kommer vi att fira julafton i Huay Yang.När vi var i Thailand nu senast bokade vi denna resa med Finnair till mycket bra pris.6825:- per person, Umeå--Helsinki-Hong Kong-Bangkok.Stannar inte i HK bara