San Francisco med 3 arbetskompisar

måndag 7 maj 2018 - torsdag 17 maj 2018 San Francisco med 3 arbetskompisar

Den 7 maj reser jag, Lillemor, Tuula o Catrine till SF för att göra staden i 10 dagar. Ska bli så himla kul :)

Hemresedag o Hemma igen
torsdag 17 maj 2018 - Kungsbacka, Hallands län, Sverige

Onsdag 16 maj - torsdag 17 maj.Ja då var man hemma igen o nu sitter jag här o kollar hockey.Vaknade runt 6 onsd morgon, SF-tid. Blev lite mobil o läsa bok innan alla var uppe. Åt lite kex o mjukost till frukost. Diskade o ställde i ordning samt packade resväskan. Var i stort sett klar

Golden Gate Bridge o Sausalito samt Cliff House
tisdag 15 maj 2018 - San Francisco, Kalifornien, USA

Tisdag 15 maj.Vår sista dag i denna stad o vad ska vi hitta på? Lillemor skulle ta det lugnt o inte gå för mycket eftersom hon hade fått blåsor på sina tår. Jag tänkte gå till Golden Gate Bridge o Tuula o Cathrin hängde på. Vi tog bussen till bron, ett byte o tog en runda i turistshopen

Tur till Castro o Mission bl.a. o jordbävning!!
måndag 14 maj 2018 - San Francisco, Kalifornien, USA

Måndag 14 maj.Mer molnigt o kyligt idag. Efter att vi ätit frukost o alla var klara så gav vi oss iväg ut på nya äventyr här i SF. Gick ner till Market street o tog F-bussen till slutstationen i Castro. Detta är regnbågsflaggans stadsdel. Vi gick runt o kollade i små affärer o handlade

Mors dag o shopping
söndag 13 maj 2018 - San Francisco, Kalifornien, USA

Söndag 13 maj.Vaknade runt 6 o la mig o läsa tills alla var vakna. Dusch o frukost o toabesök o sen ner i lobbyn för lite kaffe. Idag på Mors dag så unnade jag även mig wienerbröd typ. Inte ett utan det blev 3! :) Det är ju ändå Mors dag här...När vi alla var klara här så var det

Chinatown mm
lördag 12 maj 2018 - San Francisco, Kalifornien, USA

Lördag 12 maj.Vaknade till ordentligt vid 6.30 efter att ha varit vaken x flera som vanligt av allt gatuljud. Det är tjutande utryckningsfordon o brötande bilar mm av o till hela tiden. Är egentligen inte så störd av det, känns mest som ett biljud som bara är där.När vi var klara med