Turkiet 2018

måndag 30 april 2018 - måndag 14 maj 2018 Turkiet 2018

Vattenrutchkanor
fredag 11 maj 2018 -

Idag efter frukosten bestämde jag och Emilia oss för att ta en strandpromenad. Hon hittade många fina stenar och snäckor på vägen men det mest spännande var att vi hittade en skattkista under bryggan till ett hotell. Gottfried blev mycket besviken att vi inte hade öppnat den och kollat vad

Basket i Turkiet
torsdag 10 maj 2018 - Aksu, Manavgat, Antalya, Turkiet

Idag efter frukosten så ville Gottfried åka vattenrutchkana och Emilia ville till stranden och leka i sanden. Därför blev det att vi delade på oss en stund. Det finns inget bättre än ett morgondopp i havet🏊‍♂️Efter en stund gick vi upp och jag åkte lite vattenrutchkanor med

Överrakning av servitör
onsdag 9 maj 2018 - Aksu, Manavgat, Antalya, Turkiet

Idag vaknade jag tidigare än resten av familjen och satte mig ute på balkongen i morgonsolen. Stranden var helt tom förutom några joggare. När familjen vaknade gick vi ner och åt lite frukost för att sedan styra stegen mot stranden. Emilia älskade att gräva i sanden och Gotte låg och

Shopping i gallerior
tisdag 8 maj 2018 - Antalya, Turkiet

Idag när vi vaknade var det lite mulet. När vi åkte taxin hit såg vi att det låg två stora shoppinggallerior straxt utanför hotellet. Jag ville shoppa direkt efter frukosten men blev stoppad av resten av familjen som hellre ville ligga vid poolen eftersom det hann och klarna upp under

Byte av hotell
måndag 7 maj 2018 - Antalya, Turkiet

Idag efter frukosten checkade vi ut och Christopher hade bokat samma taxibolag som vi åkte med från flygplatsen. Det kom en fin Mercedes buss och med skunnsäten och tv i och hämtade oss. Färden började mot Antalya och hotell kervansaray. När vi checkade in fick vi ett stort rum på 8:e