Vattenrutchkanor
fredag 11 maj 2018 -

Idag efter frukosten bestämde jag och Emilia oss för att ta en strandpromenad. Hon hittade många fina stenar och snäckor på vägen men det mest spännande var att vi hittade en skattkista under bryggan till ett hotell. Gottfried blev mycket besviken att vi inte hade öppnat den och kollat vad

Basket i Turkiet
torsdag 10 maj 2018 - Aksu, Manavgat, Antalya, Turkiet

Idag efter frukosten så ville Gottfried åka vattenrutchkana och Emilia ville till stranden och leka i sanden. Därför blev det att vi delade på oss en stund. Det finns inget bättre än ett morgondopp i havet🏊‍♂️Efter en stund gick vi upp och jag åkte lite vattenrutchkanor med

Överrakning av servitör
onsdag 9 maj 2018 - Aksu, Manavgat, Antalya, Turkiet

Idag vaknade jag tidigare än resten av familjen och satte mig ute på balkongen i morgonsolen. Stranden var helt tom förutom några joggare. När familjen vaknade gick vi ner och åt lite frukost för att sedan styra stegen mot stranden. Emilia älskade att gräva i sanden och Gotte låg och

Shopping i gallerior
tisdag 8 maj 2018 - Antalya, Turkiet

Idag när vi vaknade var det lite mulet. När vi åkte taxin hit såg vi att det låg två stora shoppinggallerior straxt utanför hotellet. Jag ville shoppa direkt efter frukosten men blev stoppad av resten av familjen som hellre ville ligga vid poolen eftersom det hann och klarna upp under

Byte av hotell
måndag 7 maj 2018 - Antalya, Turkiet

Idag efter frukosten checkade vi ut och Christopher hade bokat samma taxibolag som vi åkte med från flygplatsen. Det kom en fin Mercedes buss och med skunnsäten och tv i och hämtade oss. Färden började mot Antalya och hotell kervansaray. När vi checkade in fick vi ett stort rum på 8:e

Minigolf och shopping
söndag 6 maj 2018 - Kemer, Turkiet

Idag när vi vaknade och tittade ut var det mulet. Vi bestämde oss för att spela lite minigolf efter frukosten. Så fort de öppnade var vi och hämtade ut lite klubbor och bollar. När vi spelat en stund började det regna så vi fick springa till baren och ta skydd där. Den ändå som sprungit

Tennis
lördag 5 maj 2018 - Kemer, Turkiet

Idag vaknade Emilia på dåligt humör. Hon skulle inte klä på sig, hon skulle inte äta någon frukost, hon skulle inte bada när vi andra badade. När Christopher och Gottfried tog ett bad ville Emilia till lekparken så det gick åt två dubbel espresso för mig innan det var dags för lek.

Slappardagen
fredag 4 maj 2018 - Kemer, Turkiet

I morse vaknade jag av böneutrop igen. Inte kul när man har semester och kan sova lite längre. Jaja jag lyckades i alla fall somna om efter detta. Alla var trötta i morse och efter frukosten och morgonbadet satte vi oss på solstolarna och spelade lite kort. Vi har mest slappat idag. Efter

Miniklubb
torsdag 3 maj 2018 - Kemer, Turkiet

Idag när vi vaknade gick vi ner till vår nya restaurang och åt frukost där. Efter frukosten intog vi några platser vid poolen och tog oss ett härligt morgonbad. Emilia bestämt att hon ville vara med i miniklubben idag så Christopher följde med henne dit och lämnade henne. Hon blev inte

Senast aktiv - från Kemer, Turkiet
Christopher blir tagen av läskiga spöken
onsdag 2 maj 2018 - Kemer, Turkiet

Gottfried är fortfarande lite förkyld och fick lite sovmorgon idag. Efter det åt vi frukost. Barnen åt som vanligt pannkakor 😀Efter frukosten tog vi oss ett dopp i poolen. Vi lyckades att övertala Gottfried att åka vattenrutchkanan och han tyckte att det var jättekul. Det blev många åk