Vårresa till Stockholm

onsdag 9 maj 2018 - tisdag 15 maj 2018

Dags för en tripp till Stockholm

Hemresedagen till Umeå.
torsdag 24 maj 2018 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Söndag 13 majÄter frukost tillsammans och som tidigare mornar sitter vi baren vid receptionen.Ett minus är att det hela tiden tar slut på tallrikar och bestick.Detta varje morgon.Likadant vid middagen!?Packar ihop.Får ha kvar rummet till 14.00 som vi är silvermedlemmar.Bestämmer oss för att

Lördag och sommarvärme.
onsdag 23 maj 2018 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Lördag 12 maj.Frukost som igår.Tänker inviga nyinköpta klänningen från Odd Molly.Que! Den känns trång.....kollar jo jag har köpt samma storlek som den jag provadepå Åhléns. Mycket konstigt. Felmärkt.Bestämmer mig för att lämna tillbaka den.Affären öppnar inte förrän 11.00 så

Shoppingdagen m.m.
tisdag 22 maj 2018 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Fredag 11 maj.Jeff frukost före mig som han ska till sin pappa och sedan filma lite.Jag ska ha en shoppingdag.Mycket folk vid frukosten, sitter i baren vid receptionen i stället.Går ner till Östermalmstorg.Kikar in på Drömhuset.Sedan till Odd Molly på Humlegårdsgatan.Köper klänningen jag

Kristi Himmelsfärds Dag
söndag 20 maj 2018 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Torsdag 10 maj.Vaknar i hyfsad tid.Äter frukost. Den är ok men kanske inte så mycket mera.Ett plus, att havregrynsgröt finns!Ett minus, att tallrikar och bestick tar slut "hela tiden".Gemensamt till tunnelbanan.Jeff ska filma, Titti till Skogås.Skiljs åt på Centralen.Jag hinner med en sväng

Mot Stockholm.
fredag 18 maj 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Onsdag 9 maj.Dags för vårens Stockholmresa.Planet avgår 16.40.Flyger SAS Plus denna gången.Ingår som förmån i Jeffs Mastercard.Priority boarding.Sitter långt fram, plats 3 A-B.Bara 3 till sitter i SAS Plus så det är lugnt och skönt.Tyvärr inga smörgåsar.Men chips och god