Spanien/Frigiliana

fredag 1 juni 2018 - onsdag 6 juni 2018

Vad kul. Ett besök i Frigiliana.

Resdagen mot Sverige/Umeå.
onsdag 13 juni 2018 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Onsdag 6 juni, NationaldagenKlockan ringde 05.50.Några timmars sömn blev det.En fin morgon, när det ljusnar.Frukost på rummet.Te/kaffe. Yoghurt och bröd med smör o marmelad.Packar ihop det sista.Betalade gjorde vi igår.Tackar trevliga paret som driver hotellet.Hans pappa äger det.Förut

Nerja igen.
tisdag 12 juni 2018 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Tisdag 5 juniFrukoststället har stängt.Hör till ett litet hotell, Carvansar.Vi går dit och frågar, säger att det lever om för mycket från vägarbetet för att de ska vilja ha öppet.Går ner till torget.Där finns några ställen.Sätter oss på Plaza 45.Jeff english breakfast, enorm

Senast aktiv - från Umeå, Västerbottens län, Sverige
Måndag på dagen, i Frigiliana.
söndag 10 juni 2018 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Måndag 4 juniFrukost på samma ställe som igår.Idag är vi ensamma.Jeff english breakfast.Titti naturell yoghurt med banan, musli, valnötter,russin och honung.Gott. Dricker cappucino, Jeff te.En mjuk kakbit får vi också.Idag är det riktigt varmt, drygt 25 grader.Åter hotellet ett tag.Vi

Nerja bl.a.
lördag 9 juni 2018 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Igår, lördag, såg vi ett café helt nära oss efter gatan.Café Carvansar.Jättefint och bra meny.Vi tar engelsk frukost, dock en lite mindre modell.Mycket gott.Är enda gästerna men efter en stund kommer ett gäng spanjorer och fyller uppresten av stället.Oj det blir högljutt.Skönt väder ,

Senast aktiv - från Umeå, Västerbottens län, Sverige
Första dagen i Frigiliana.
fredag 8 juni 2018 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Lördag 2 juniSkönt sova och vakna upp till fina utsikten.Nu svalt i rummet.Hade dörren till balkongen lite öppen.Jalusierna inte helt neddragna.Väldigt tyst, minimalt med biltrafik.Enkel frukost på rummet.Te/kaffe och Vasa knäcke som vi hade med oss.Beger oss inte ut förrän vid 11.30.Till