Tre trotters i Florida

måndag 7 maj 2018 - tisdag 22 maj 2018

Melker, Hugo och Elsa är i Florida. här visar de och berättar vad de upplever.

Regnig dag😕
måndag 21 maj 2018 - Bonita Springs, Florida, USA

Idag var vi och shoppade. Vi var på ett stort shoppingcenter med väldigt många affärer. Innan vi åkte hem tog vi en fika/lunch inne på starbucks.När vi kom hem var det snart dags att kolla på hockeyn såklart. Där satt vi alla framför tv:en lika närvösa allihopa tills de äntligen

basketmatch
söndag 20 maj 2018 - Bonita Springs, Florida, USA

Idag började vi dagen med att kolla på Seths basketmatch. Vi är inte riktigt vana vid att kolla på basket men det är ju en sport och det gillar vi ju😂 Efter matchen åkte vi till ett liten badland tillsammans med Lilly Seth och Barbra. Det var jättekul där. På kvällen åt vi tillsammans

Airboat-tur i träskmarken
fredag 18 maj 2018 - Bonita Springs, Florida, USA

Idag gjorde vi ett nytt försök och åkte till alligator stället redan klockan 7 på morgonen. Idag blev vädret bra och vi såg hundratals alligatorer. På eftermiddagen var vädret fortsatt bra och vi var på stranden heeeela eftermiddagen. Senare kom också Barbra och Seth dit och var med

Slappedag✨
torsdag 17 maj 2018 - Bonita Springs, Florida, USA

På morgonen åkte vi till ett Coolt ställe för att åka airboat och kolla på alligatorer men tyvärr blev vädret för dåligt och det blev inställt. Men på eftermiddagen blev vädret bättre och vi kunde va en stund på stranden.På kvällen kunde vi även ta jättefina bilder på stranden

Resan till beachhouset
tisdag 15 maj 2018 - Orlando, Florida, USA

På morgonen lämnade vi huset i Orlando. Vi åkte till Aquatica o badade i några timmar. Vi hade jättekul. Det var nästan inget folk och vädret var bra. Sen har vi inte så mycket att skriva om för vi åkte bara bil resten av dagen. Men när vi väl kom hit fick vi träffa Jills kompisar: