TÅGLUFF 2018

onsdag 9 maj 2018 - fredag 25 maj 2018

Dag 13 av 17

NU HAR JAG JOBBAT 25 ÅR I SAMMA LANDSTING/REGION O FÅTT 5000KR VILKET BLEV 200KR/ÅR ;) DET BLEV INGEN KLOCKA AV ÄDEL METALL UTAN JAG VALDE ETT RESEKORT O NU ÄR JAG PÅ VÄG.... KÄNNS HELT RÄTT OCH VÄLDIGT SPÄNNANDE. VÄLKOMNA MED O HOPPAS NI OXÅ DELAR MED ER AV ER VARDAG...

Klocktornet lutar...
torsdag 17 maj 2018 - PISA

Jag ar i Pisa och glor pa tornet o pa alla vi som fotar det och sjalva ska vara med pa fotot. 1000-tals av alla folkslag ...men det ar verkligen manga manniskor fran asien pa alla turstplatser.De ar smidiga o lugna,de har manga kameror och nastan alla har hattar eller nat pa huvudet.Nasskydden

Senast aktiv - från Barcelona, Katalonien, Spanien
foljer Mozart i sparen...
måndag 14 maj 2018 - Salzburg, Österrike

Hej!Salzburg o alperna,sound of musik o Mozart.Vilken vacker stad. 150 000 bor o lever har.Jag bor bredvid dreifaldigheitskirche o den dingdongar rejalt.Det ar mysigt och en inrutning av dagen som kanns bra.Klockorna finns overallt i stan och jag kommer att sakna de.Varit pa hop on hop off tur och

vattenstaden......
måndag 14 maj 2018 - Venedig, Veneto, Italien

Denna markliga stad som har kanaler isf gator.Batar isf bussar.Jag har svart att forsta hur detta fungerar men lar mig  lite lite hela tiden.Inte manga pratar engelska och det blir inte enklare men jag koper biljett o borjar. Jag ska till jarnvagstationen med bat alltsa.Inte bara jag utan

hos min svägerska
lördag 12 maj 2018 - Frankfurt am Main, Hessen, Tyskland

Hej!!!Jag har kommit till detta europeiska ekonomiska centrum.Jag ska vara hos min svägerska som bor en bit utanför stan...bad vilbel.Taget hit 4 timmar försenat  sa klockan är 2 pa natten men jag blir bjuden pa taxi till min adress som kompensasion och det känns bra när jag krüper in i

jonas o jag
torsdag 10 maj 2018 - Köpenhamn, Region Hovedstaden, Danmark

Sitte på hauptbahnhof i Köpenhamn och ser Jonas düka upp innan han ser mig. Blir sa glad och tacksam....han rullar lite pa hatten och sa ser han mig.Stora famnen.....Sen har vi en jättefin dag i KPH med prat o pizza o vandrande i fredriksdalsparken.Inte Cafe norden att förglömma (stamstället