TÅGLUFF 2018

onsdag 9 maj 2018 - fredag 25 maj 2018

NU HAR JAG JOBBAT 25 ÅR I SAMMA LANDSTING/REGION O FÅTT 5000KR VILKET BLEV 200KR/ÅR ;) DET BLEV INGEN KLOCKA AV ÄDEL METALL UTAN JAG VALDE ETT RESEKORT O NU ÄR JAG PÅ VÄG.... KÄNNS HELT RÄTT OCH VÄLDIGT SPÄNNANDE. VÄLKOMNA MED O HOPPAS NI OXÅ DELAR MED ER AV ER VARDAG...

Hemma .....
söndag 3 juni 2018 - Sollefteå, Västernorrlands län, Sverige

Hemma igen. Jobbar. Återkommer om slutet på min fina resa som avslutades att vara i paris några dagar med Tawhid😍 .

Denna stad......❤️
tisdag 22 maj 2018 - Barcelona, Katalonien, Spanien

Sitter o äter mat på hotellet med ingång från La ramblan. Bor såå bra. Är på mitten på nåt vis. Placa de katalonia ligger 200 m härifrån och den är ju ett av naven i denna stad. Ramblan nedanför mig på kortet där jag sitter o äter frukost.Har varit i kvarteren runt picassomuseet

Klocktornet lutar...
torsdag 17 maj 2018 - Pisa, Toscana, Italien

Jag ar i Pisa och glor pa tornet o pa alla vi som fotar det och sjalva ska vara med pa fotot. 1000-tals av alla folkslag ...men det ar verkligen manga manniskor fran asien pa alla turstplatser.De ar smidiga o lugna,de har manga kameror och nastan alla har hattar eller nat pa huvudet.Nasskydden

Senast aktiv - från Sollefteå, Västernorrlands län, Sverige
foljer Mozart i sparen...
måndag 14 maj 2018 - Salzburg, Österrike

Hej!Salzburg o alperna,sound of musik o Mozart.Vilken vacker stad. 150 000 bor o lever har.Jag bor bredvid dreifaldigheitskirche o den dingdongar rejalt.Det ar mysigt och en inrutning av dagen som kanns bra.Klockorna finns overallt i stan och jag kommer att sakna de.Varit pa hop on hop off tur och

vattenstaden......
måndag 14 maj 2018 - Venedig, Veneto, Italien

Denna markliga stad som har kanaler isf gator.Batar isf bussar.Jag har svart att forsta hur detta fungerar men lar mig  lite lite hela tiden.Inte manga pratar engelska och det blir inte enklare men jag koper biljett o borjar. Jag ska till jarnvagstationen med bat alltsa.Inte bara jag utan