New York och tjejmilen

tisdag 5 juni 2018 - tisdag 19 juni 2018

New York med två familjer, där vi mammor skall springa tjejmilen i Central Park.

Äntligen här!!
onsdag 6 juni 2018 - New York, USA

Igår anlände vi äntligen, New York. Vilken grym stad - det är vad jag minns sedan sist för 15 år sedan. Vi steg upp i ottan igår morse och drog till flygplatsen till kl 05 för att möta upp den andra familjen som åker med. Vi flög via Bryssel och flöt på så långt. Över Atlanten

Baseball
onsdag 6 juni 2018 - New York, USA

Dag 2 i NY innehöll en baseball match mellan Mets och Baltimore. Det var riktigt skoj att se arenan och känna stämningen. Det var så klart självklart att äta tacoship med dip och en budlight. Vi gade perfekt väder, lagom varmt och växlande molnighet. Vi tog oss till matchen via Subway,

Baseball
onsdag 6 juni 2018 - New York, USA

Höjdpunkten idag var Baseball, Mets-Baltimore . Vi tog oss ut via subway ganska enkelt, tog ca 40 min från Manhattan. Det var kul att se arenan och känna stämningen. Det blev tacoship och dip samt en Budligh. Perfekt väder med växlande molnighet och lagom varmt. En av barnen lyckades få med