Turkiet 2018

måndag 2 juli 2018 - måndag 9 juli 2018

Tar en lite sommar tripp till Turkiet.

Sista kvällen

Då är vi inne på vår sista kväll, veckan har sprungit iväg. Vi har verkligen haft en kanon vecka, vädret har varit så kanon som varmast 48° idag så har det nog varit den kallaste dagen 35°. Men vi har hunnit med att shoppa, bada i poolen, i havet, njutit av solen och ätit god mat.Sen

Stor dag igår

Idag är det lördag tiden går fort snart är vi hemma igen i Sverige. Vi har verkligen haft kanon väder, igår vid poolen så visade temperaturen 48° men det känns inte som att det är så varmt som det är. Det är även konstigt att vi inte bränt oss mer än vad vi har gjort.Igår så

Spa och mycket bad

Klockan ringde 07.30 varför jo kommer man inte upp skapligt så blir du utan solstol hela dagen, väldigt surt. Jag gick ut idag kl 08 och typ alla stolar var upptagna med handdukar, man tänker ju att på semestern ska man sova länge men nej det är bara att gå upp när klockan ringer. Igår

Flyg försenat och magsjuka

Som rubriken nämner så blev vårat plan till Turkiet försenat. Planet skulle ha lyft kl 12.40 men vi kom iväg klockan 15, men tiden på flygplatsen gick fort. Vi fick även kompensation för förseningen 100kr var, så medan vi väntade så köpte vi lite gott. Något jag har lärt mig på mina

Senast aktiv - från Sverige
Imorgon bär det av till Turkiet
söndag 1 juli 2018 - Östergötlands län, Sverige

Ja imorgon är det dags igen att lämna sverige för att se en liten del av världen. Det är imorgon semestern börjar på riktigt att va hemma och ha semester är verkligen inte att ha semester på riktigt för det finns så mycket måste att göra.Dagen har i stort sett varit att packa. Jag vet