Tågluff 2018 med Noa

onsdag 13 juni 2018 - torsdag 28 juni 2018 Tågluff 2018 med Noa

Noa och jag tågluffar.

Inspelning av sommarlovsprogrammet och hemresa
torsdag 28 juni 2018 - Malmö, Skåne län, Sverige

Vi gick upp kvart över sex och åt frukost på takterrassen. Sen checkade vi ut och tog bussen till Beijers park. Vi fick bra platser och det var roligt att se hur dom jobbade under repetitionerna och själva inspelningssekvenserna. Imorgon sänds avsnittet i barnkanalen SVT, så håll utkik efter

Sista stoppet, Malmö
onsdag 27 juni 2018 - Malmö, Skåne län, Sverige

Det var en lång resdag igår. Upp kvart över sex i Paris och i säng kvart över tolv i Malmö!Så himla skönt med stor säng, stor tv och framför allt stort fönster med fantastisk utsikt!Vi skippade tv-inspelningen idag och satsar på att se Sverige - Mexiko i Folkets park.Att se matchen på

En natt snett emot Gare l'est
måndag 25 juni 2018 - Paris, Île-de-France, Frankrike

Frukost på hotellet i Barcelona sen tåget till Paris där vi hade stora problem. Först hittade vi ingen biljettautomater, sen när vi köpt biljetter så fungerade dom inte. Trodde först att vi köpt fel sort som inte skulle fungera för spärrarna till pendeltåget. Kollade annat sätt att

Sista dagen i Barcelona
söndag 24 juni 2018 - Barcelona, Katalonien, Spanien

Vi sov till 11, frukost och sen upp på rummet och slappa ett tag till.Vid två åkte vi till Sagrada de Familia, tog en bild. Eftersom det visade sig att biljetterna för att gå in var slut så åkte vi vidare till Parc Güell. I tunnelbaneuppgången köpte vi en flaska vatten mest för stt se

Tjohoo, inatt firar man midsommar i Barcelona
lördag 23 juni 2018 - Barcelona, Katalonien, Spanien

När vi tog hissen ner till frukosten idag hade man skrivit på spegeln att det skulle firas San Juan ikväll. Fyrverkerier och firande hela natten! Kul att vi prickat in detta. 😄Just nu är vi i Les Planes uppe i bergen, eftersom vi tog pendeltåget åt fel håll när vi skulle till Plaça