Glasgow+lite flyg

lördag 16 juni 2018 - lördag 16 juni 2018

Flyga lite och sen kolla in Glasgow.

Shettlandsöarna
fredag 22 juni 2018 - Paris, Île-de-France, Frankrike

Ja, resan från Glasgow ner till London Heathrow gick väl nästan som enligt planerna iaf. Jag har haft svårt och checka in mig via nätet innan, men tänkte att det ordnar sig väl när jag kommer till flygplatsen. Men när jag kom till flygplatsen kunde check in agenten inte checka in mig hela

Glasgow
onsdag 20 juni 2018 - Glasgow, Skottland, Storbritannien

Resan från Berlin gick smidigt, inga större problem. Men när jag anlände till Glasgow i måndags kväll, var det såååå kallt. När man kom från typ 26 grader och landar in när det är 14 grader och blåsigt, höll ju på att frysa ihjäl. Igår så var jag runt lite på stan, och kollade

Frankfurt
söndag 17 juni 2018 - Frankfurt am Main, Hessen, Tyskland

Nu är man i Frankfurt, Lufthansa business lounge. Fullt med folk. Resan ner igår gick fint. Ingen större dramatik. Mycket  folk på Arlanda dock. Stog i kö i 43 min för att få lämna in väskan. Sen har jag en förmåga att alltid gå ner på fel perrong, när jag ska tåget från

Bokat och klart
måndag 11 juni 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Så har man bokat det sista och, så nu är man redo och åka iväg på lördag. Blir en del flygningar, så klart och sen blir det några nya flygplatser och något nytt flygbolag om allt klaffar som det ska. Så det ska bli trevligt.