Sicilien

tisdag 12 juni 2018 - onsdag 27 juni 2018

Familjetripp till Sicilien. En välbehövlig paus i vardagen ❤

Hemma!
onsdag 27 juni 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Så var de här två veckorna slut! Men så skönt vi haft det. Och alltid skönt att komma hem också. Igår var nog den längsta dagen ever. Vi började med frukost en timme tidigare än vanligt för att hinna packa ihop oss innan utcheckning klockan 10. Sen intog vi solstolar på stranden. Det

Måndag...
måndag 25 juni 2018 - Giardini Naxos, Sicilien, Italien

Nu är den här resan snart slut... 😢Vi har njutit varenda sekund! Kanske inte haft det mest stabila vädret men varmt och skönt. Idag nät vi skulle ta oss till frukosten öste regnet ner. Öste verkligen. Jag tog Ida i famnen och drog på mig vagnens regnskydd och sprang/gick väldigt fort..

En gråmulen dag.
söndag 24 juni 2018 - Giardini Naxos, Sicilien, Italien

Vad gör man när man vaknar och upptäcker att solen försvunnit? Ja. Vi började dagen med frukost som alla andra dagar. Sen blev det lite parkhäng medan det duggade lite lätt. Men vi bestämde oss för att vara ute ändå och promenerade in mot centrum. Vi betalade en slant för att gå in och

Senast aktiv - från Tumba, Botkyrka, Stockholms län, Sverige
Igår var det visst midsommarafton.
lördag 23 juni 2018 - Giardini Naxos, Sicilien, Italien

Igår. En lugn slapp dag vid poolen. Linnea fortsatte bombandet och dykandet. Tränade lite simtag i stora poolen. Simmade med en armpuff 😃 Pontus kämpade på han också! Med hajfenan som falsk trygghet går det super..😎 sen var det ju faktiskt midsommarafton igår..  blev inte mkt sill

Sol sol och lite åska..
torsdag 21 juni 2018 - Giardini Naxos, Sicilien, Italien

Torsdag. Lugn och soft dag. Frukost. Lite häng på rummet. Sen poolen. Blir lätt poolen när man inte vet hur länge vi orkar hänga...Linnea plumsade i stora poolen igår utan armpuffar ... gick bra. Hon testade även när hon var med på vad hon gjorde... Och hon kan flyta/hålla sig ovanför