Sicilien

tisdag 12 juni 2018 - onsdag 27 juni 2018

Dag 8 av 16

Familjetripp till Sicilien. En välbehövlig paus i vardagen ❤

Lite pool och lite regn och åska
tisdag 19 juni 2018 - Giardini Naxos, Sicilien, Italien

Dagen börjar med strålande sol och värme och ett missat samtal, från någon jag inte väntat mig. Ever. Ida har fått sig en fanclub av två svenska barn. De pratar med Ida och mig men vågar inte prata med Pontus eller Linnea... gäller dem också förstås..Efter frukosten skulle Linnea ner

Poolhäng
måndag 18 juni 2018 - Giardini Naxos, Sicilien, Italien

Idag blev en riktig slappardag med poolbad!Martin fick äran att börja dagen med att lämna tillbaka hyrbilen. Medan vi andra gjorde oss redo för frukost. Fick oxå lära oss att man får inte ta med sig frukt från frukosten ut.. varför kan man undra.. men vi fick behålla bananen jag hade i

Etna!
söndag 17 juni 2018 - Giardini Naxos, Sicilien, Italien

Idag åkte vi ut på äventyr på de sicilianska vägarna. . 😄 började lagom bra... Vi hyrde bilen igår då se har stängt idag .. Vi hyrde även en bakvänd bilstol till Ida! Gick ju sådär. Efter massa trixande och fixande så konstaterar vi att bältet i stolen inte fungerar som det

Stranden
lördag 16 juni 2018 - Giardini Naxos, Sicilien, Italien

Japp! Stranden blev det idag! Vi badade plaskade vilade och spelade fia med knuff och Yatzy. Pontus badade inte. För kallt säger han. Linnea ville knappt lämna havet.. trots att hon faktiskt blev rätt kall. På eftermiddagen kom åskan. Och ytterligare lite regn. Men nu är det sol

Fredag!
fredag 15 juni 2018 - Giardini Naxos, Sicilien, Italien

Fredag!? Vad hände? Redan fredag!Vädret har varit mer pålitligt idag än igår😎idag blev det snabbhäng vid poolen för att sen hitta lokala bussen upp till Taormina. Och det gick ju bra☺ inga konstigheter. Gillar inte riktigt de här slingriga vägarna upp på berg...så smalt och så