Team 50 i Kalifornien

fredag 29 juni 2018 - söndag 22 juli 2018 Team 50 i Kalifornien

En rundresa i Kalifornien för att fira våra 50-årsdagar

Nu åker vi hem
lördag 21 juli 2018 - Oakland, Kalifornien, USA

Så har dagen kommit då det är dags att åka hem efter 3 härliga veckor i USA. Har idag hunnit med en fin runda i en Redwoodpark utanför Oakland och nu sitter vi i launchen och äter och dricker i väntan på flyget.Bilderna i de andra dagböckerna är nu uppdaterade.Kram Anneli o Jörgen

Snabb omgruppering pga brand.
fredag 20 juli 2018 - Oakland, Kalifornien, USA

Vaknade i morse av att det luktade rök i rummet och utanför var det tjockt så vi tog ett snabbt beslut om att avbryta och åka där ifrån. Vi tog sikte på Oakland för att vara nära flygplatsen inför imorgon. Vi hittade ett hotell som var billigt och låg vettigt nära stranden. Väl här

Det började ju bra i alla fall....
torsdag 19 juli 2018 - El Portal, Kalifornien, USA

Kanske lite trötta efter god mat och dricka i går kväll men ner till frukosten och därefter iväg mot Yosemite. Temperaturen stod på +44 grader redan klockan 10 men i dag såg vi fram emot att få se mätaren falla ner till 25. Först ca 10 mil i ett dött landskap där man bara hoppades att

Varmt som i h...etet
onsdag 18 juli 2018 - Death Valley Junction, Kalifornien, USA

Vi lämnade hotellet tidigt på morgonen för att starta dagen med ännu en outlet och tro det eller ej det blev en hel del nya fynd bland annat en massa skor. När vi var nöjda så började vi resan mot Death Valley och vårt hotell. När vi åkte från Las Vegas var det ca 40 grader och under

Dag 3 i Las Vegas
tisdag 17 juli 2018 - Las Vegas, Nevada, USA

Fortsätter att vara över 40 grader här så vi gick direkt ner till poolen en stund innan det blev en Starbucksfrukost. Blev kvar vid poolen hela dagen då det kändes ännu varmare idag. Tog oss ut en runda på kvällen för att se vulkanutbrottet på Mirage och därefter blev det middag inne