Danmark troligtvis

tisdag 26 juni 2018 - onsdag 11 juli 2018 Danmark troligtvis

Vi åker till Danmark och campar men tar inte med oss det viktigaste (mitt Xbox)

Hemväg!
fredag 13 juli 2018 - E4, Sverige

Igår var vi hos mormor! Vi plockade körsbär, päron, äpplen, hallon, vinbär och ägg. Sen badade vi. Men nu är vi på väg hem!!!!

Krabbor, makrill och sjöodjur
onsdag 11 juli 2018 - Lysekil, Västra Götalands län, Sverige

hej dagboken!vi har varit i Lysekil. Där har vi bott på en camping dör det var en hoppborg en hinderbana och en vattenrutschbana. Vi har också fiskat krabbor och makrill, fått två makrillar och kanske tio krabbor. Sen har vi badat i jättesalt vatten. Pappa slängde i mig så jag fick vatten

I Sverige!
måndag 9 juli 2018 - Mölle, Skåne län, Sverige

Igår var vi i Köpenhamn! Vi cyklade in till stan. Men vi började med att fira Alex som fyllde tre år. Det var kul! Sen var vi i en trädgård och ett fjärilshus där det fanns jättemycket fjärilar. Men nu är vi i Sverige, hurra! Vi ska snart spela MINIGOLF!!!!!!!!

På väg hem
lördag 7 juli 2018 - Köpenhamn, Region Hovedstaden, Danmark

Nu är det Lova som skriver. Vi är på väg hem, fast just nu bor vi på Scandic i Köpenhamn. Vi har cyklat och promenerat en massa. nu ser vi på fotboll,  förut såg vi på Sverige  vs England England van med 2-0 det var tråkigt för det var kvarts final ! Nu ser vi på Ryssland vs

Sista dagen
fredag 6 juli 2018 - Blåvand, Region Syddanmark, Danmark

Snart lämnar vi huset. Det är tråkigt men vi måste ändå åka hem. Det Kommer bli skönt att fara hem till vårt hus. Jag har fått en ny keps det står money på den.💸💸💸💵💰💵💰💰💸💵💳💰💵💵💰💳💳💵💵💳💳💵💰💰Igår badade vi bubbelbad för