Kalifornien 2018

måndag 9 juli 2018 - onsdag 25 juli 2018

Kalifornien, check!
tisdag 24 juli 2018 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Så var snart även denna resa slut tyvärr. Det har varit en av de bättre resorna nånsin, det är bara Martin som längtar hem (även om han också är jättenöjd med resan), vi andra hade kunnat stanna längre, det är fantastiskt här!När vi bodde i marinan var det väldigt lugnt, men här i

Rodeo Drive baby!!
söndag 22 juli 2018 - Beverly Hills, Kalifornien, USA

Fredagen började vi med frukost på rummet där Lova testade Eggos (nån typ av våffla som värms i brödrost) Sedan ut ett par timmar till poolen innan vi gick upp till lägenheten för att äta lunch. Efter lunch blev det ytterligare nån timme vid poolen innan vi gick upp på rummet och tog

Downtown
fredag 20 juli 2018 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Tisdagens poolhäng blev av även om det avbröts av ännu en shoppingtur (Lova skulle ha en bikini) för att sedan äta middag på en italiensk restaurang. Det är ju som sagt hyfsat lätt att köra här, rutsystemet finns i hela USA men det märkliga är att i alla lite mindre fyrvägskorsningar

Los Angeles
tisdag 17 juli 2018 - Los Angeles, Kalifornien, USA

De första dagarna i LA har innehållit det mesta.Lördagen blev ju en resdag där vi körde efter Highway 1 (kustvägen). Otroligt vackert och mäktigt! Lunchstopp i Malibu, fint ska det vara när cirkusen är på semester. Strandhusen i Malibu är imponerande, mycket imponerande.Vi ”råkade”

Madonna Inn
söndag 15 juli 2018 - San Luis Obispo, Kalifornien, USA

Ja, vart ska man börja? Vilket ställe!Madonna Inn började byggas 1958 av ett äkta par. Stället ligger perfekt placerat mitt emellan San Francisco och Los Angeles och blev snabbt populärt. Det består av 110 rum där varje rum är unikt och har ett eget tema. Vi hade bokat Pony room (det var