Kalymnos round 2

fredag 6 juli 2018 - fredag 13 juli 2018

Vi är 10 pers som åker på en klättersemester till Kalymnos.

Sista dagarna (5,6,7)
torsdag 12 juli 2018 - Kalimnos, Egeo, Grekland

Dag 5Även idag hade vi sovmorgon och sov nästan till nio. Vi hade bestämt tid till kl 10. Då möttes vi nedan för oss för en tur mot Pirate Bay. Vi kom dit ganska tidigt och restaurangerna hade precis vaknat till liv. Vi hängde här ett par timmar med sol och bad och sedermera lunch innan vi

Dag 4
måndag 9 juli 2018 - Kalimnos, Egeo, Grekland

Dag 4Vilodag. Vi sov som stockar till strax efter nio. Vi tänkte ta en liten moppetur för att se ön och så blev det. Vi kördemot klipporna men passerade dem och körde upp över ön till andra sidan till en liten hamnby som hette Rina. När vi kom dit så var där 3 restauranger längst in i

Dag 2(Kväll) och dag 3
söndag 8 juli 2018 - Kalimnos, Egeo, Grekland

Dag 2 (Kväll)Vi tittade på Sverige-England i kvarten (VM) på Climbers Station, det gick mindre bra för sverige men vi kom på att det inhemska bryggeriet Alfa har en weissebeer, så det dracks det under matchen. Efter matchen så blev det ingen vild fest men vi fick ju ha i oss lite mat i varje

Första dagarna (0,1,2)
lördag 7 juli 2018 - Kalimnos, Egeo, Grekland

Dag 0 och 1Jag gick en timma tidigare från jobb då jag avslutat och överlämnat allt.Då gick vägen mot malmö där vi bodde på Hotell Mortensson, pga att vårt flyg skulle avgå 07:00 och det gick inga tåg så pass tidigt från Helsingborg.Marie-Louise joinade lite senare på kvällen när