Chrimmarins roadtrip 2018

söndag 8 juli 2018 - söndag 8 juli 2018

Vi tar bilen mot Kroatien via Polen och Auschwitz, sen styr vi kosan dit vi känner för.

Ett härligt dygn i Blekinge
måndag 23 juli 2018 - Backaryd, Blekinge län, Sverige

Efter härligt häng med bad och kräftor hos Petra & Håkan på deras mysiga ställe i Blekinge styr vi nu hemåt Sumpan för tvätt och ompackning.

Senast aktiv - från Backaryd, Blekinge län, Sverige
Så blev det ett par sköna dagar i Danmark
söndag 22 juli 2018 - Bagsværd, Region Hovedstaden, Danmark

Efter en långkörning från Hannover landar vi hos Tina med familj och äntligen god hemlagad mat. Något man längtar efter när man varit på språng ett tag. Övriga danska släktingar var också där, Carl-Erik & Anne-Marie och Mia & Jesper med barnen. Så mysigt! På lördagen har vi

Övernattning i Hannover
fredag 20 juli 2018 - Hannover, Niedersachsen, Tyskland

Framåt kvällen igår, efter nött några timmar på autobahn, landade vi i Hannover. Efter installation på hotellet blev det pizza på en italienare.Efter en magisk hotellfrukost drar vi nu vidare mot Danmark!

Stora Bältbron passerad
fredag 20 juli 2018 - Nyborg, Region Syddanmark, Danmark

Nu närmar vi oss dagens slutstation - Bagsværd 😊

Magiskt landskap i Pitztal och Kaunertal
torsdag 19 juli 2018 - St. Leonhard im Pitztal, Tyrolen, Österrike

Igår eftermiddag landade vi den lilla byn S Leonhard några kilometer den Pitztal glaciär. På kvällen tog vi bilen till Gepatschstausse, en stor damm som samlar upp glaciärvatten från bäckar och vattenfall. Tanken var att käka där på Gepatschhaus, 1928 möh, men dessvärre tog dom inte