USA Florida + Los Angeles

lördag 4 augusti 2018 - lördag 4 augusti 2018

En härlig semester bara vi två..

Shopping på Florida Mall
måndag 13 augusti 2018 - Orlando, Florida, USA

En bra start på dag efter en god natts som på vårt nya hotell Best western, frukost. Tillbaka på rummet blev de å packa om våra väskor inför avfärden imorgon. När de väl var ordning å reda i väskorna tog vi oss en shopping runda till Florida Mall. Spanade lite på JC Penny men var så

Magic castle
söndag 12 augusti 2018 - Kissimmee, Florida, USA

Buhuu.. Stället såg mydigt ut.. men gud så de stinker. Doftspray.. Försökte vädra men hjälpte inte.. bad å få byta rum. Sprayas i alla rum men fick i alls fall byta till ett med mindre stank. Tog oss en tur med bilen å hoppades på mindre stank när vi kom hem. Tyvärr inte mycke

Pest å pina byttes
söndag 12 augusti 2018 - Kissimmee, Florida, USA

En fruktansvärd natt i denna hemska stank. Vaknade tidigt med huvudvärk å illa mående. Bestämde att här kan vi inte fortsätta å bo. Vare sig vi får pengar tillbaka eller inte.  Spanade runt på booking efter något nytt medans jag väntade på att mannen min skulle vakna. När han vaknat

The Bradley park Hotel
lördag 11 augusti 2018 - Palm Beach, Florida, USA

Frukost avklarad. Dags för en dusch å sen packa oss iväg på nya äventyr.. Inte lika lång bilresa idag, skönt. Vi drar till Kissimmee.. Hörs senare..

Magic castle
lördag 11 augusti 2018 - Kissimmee, Florida, USA

Bilfärden hit gick bra. Stannade å tanka på vägen å första stället där våra kort inte funka. Tur vi hade lite cash kvar.Några mil till å så lite käk på pizza hut.Då var vi framme vid nästa destination.. Mycket speciellt ställe. Var tvungna å sitta med dörren öppet ett tag. Dem