USA Florida + Los Angeles

lördag 4 augusti 2018 - lördag 4 augusti 2018

En härlig semester bara vi två..

Hemresan
torsdag 23 augusti 2018 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Klev upp hyffsat för man vet aldrig hur lång tid de tar å ta sig till flygplatsen.  Blev frukost med Uwe å Alice, trevligt å lite sorgligt. Vi har ju haft de så härligt tillsammans.Sa hejdå till Uwe å Alice som skulle iväg till jobbet. Sjäkva bestämde vi oss å slappa tills de va dags

Universal
onsdag 22 augusti 2018 -

Morron.. Upp å hoppa. Frukost å iväg. Universal studios idag. Enligt gps igår 45min idag 1h 43min. Kul med storstäder å deras trafik. Tur de inte var kö in med. Började i Harry potter land. Berg å dalbana.. skitkul å sen blev de 3d film å flygtur. Vidare ut till Jurassic park, mumien,

Sovmorgon å shopping
tisdag 21 augusti 2018 - Anaheim, Kalifornien, USA

Sussade lite längre än vanligt. En dusch å lite frukost. Sen bar de av mot shoppingen. Torrid första butiken.. Lite kaffe å sen hittade vi lite kläder till mannen i mitt liv. Packade in oss i bilen å drog till nästa shopping mall. Där blev de lunch på Taco Bell. Gottit.. Ny energi till

Disneyland
måndag 20 augusti 2018 - Anaheim, Kalifornien, USA

Upp å fixa frukost.. Packa ryggan med vatten frukt å varsin tröja å iväg.Smidigt å köra dit men gud vilken kö för å få p-plats. Typ 1-1.5 timme. Parkerade tog vi oss ner till tåget som tog oss till entrén. In i första parken. Gick lite å kollade runt. Tog sedan ett tåg runt hela

Hem till Gemba place
söndag 19 augusti 2018 - Las Vegas, Nevada, USA

En god morgon med en härlig dusch å frukost på de.packa oss in i bilen för avfärd mot Anaheim igen. Mycke bilåkande. Mat å soppa paus var de mest intressanta. Väl i LA blev vi avsläppta vid flygplatsen för å hämta vår hyrbil.Alice å Uwe åkte hem å vi tog en runda på stan. Lite käk