The American Dream - Coast to Coast

onsdag 5 september 2018 - söndag 30 september 2018 The American Dream - Coast to Coast

En dröm går i uppfyllelse, planerad i 4 år, dvs sedan vi var på roadtrip i californien när Göran fyllde 50. Nu har jag fyllt 50 och vi slår till igen. Miami till Los Angeles längs Södern.

Shopping
lördag 29 september 2018 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Sista dagen är till ända... Vi har varit på Citadel Outlet och shoppat ”i 180” Alla 5 har handlat minsann! 💲💲😄På väg därifrån såg vi något otäckt verkligen. Först trodde vi att någon försökt hoppa från en bro rakt ned på motorvägen under. Sedan kom vi på att personen

Hollywood och Beverly Hills
fredag 28 september 2018 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Vi gör typ inget men ändå både åker vi bil och går massor...I onsdagskväll på väg tillbaka till LA, åkte vi förbi Annies skola hon gick på när hon var på språkresa här för 3 år sedan. Whittier College. Jätteroligt att se och framförallt var hon så entusiastisk att visa upp den

A dream come true 😍
tisdag 25 september 2018 - Grand Canyon Village, Arizona, USA

Sovit som en prinsessa inatt. Riktigt nice att dela säng med Ella igen. Hon har frusit och vi har sovit tätt. Myspys 😍 Stora tjejerna har också sovit gott i varsin jättesaäng. Så rullade vi då iväg mot först Hoover Dam och sedan Grand Canyon. Hoover Dam var jättehäftigt. Min

Neon
måndag 24 september 2018 - Las Vegas, Nevada, USA

Barnen kom som sagt igår. Jetlaggade till max 😴 Dom vaknade supertidigt i morse såklart, så blir det ju. Stina hängde med Göran ut på morgonprommis och Ella flyttade upp i en säng en stund innan det var dax att dra iväg mot Las Vegas. Vi körde en bit igår vilket var smart. Vi hamnande

American Football
söndag 23 september 2018 - Los Angeles, Kalifornien, USA

En bra dag i Amerikas tecken 🇺🇸 Vi checkade ut från vårt boende prick kl 11. Sedan körde vi längs stranden och i byn en sista gång. Åh, vad jag älskar att vara här. Har till o med funderar ut Ikea-möbler jag ska ha i vårt hus 😂😂😂Så fick vi för oss att göra något