onsdag 5 september 2018 - söndag 30 september 2018

Dag 14 av 26

The American Dream - Coast to Coast

En dröm går i uppfyllelse, planerad i 4 år, dvs sedan vi var på roadtrip i californien när Göran fyllde 50. Nu har jag fyllt 50 och vi slår till igen. Miami till Los Angeles längs Södern.

Tvätt bl.a.
måndag 17 september 2018 - El Paso, Texas, USA

Tog 2 nätter i El Paso helt enkelt för att vi ville 😂 Eller jo, men vi var i stooort behov av att tvätta kläder. Reseförpackningar/engångs, med tvättmedel gick inte att uppbringa, så 2 liter senare körde vi två maskiner. Ljuvligt med väldoftande kläder igen 👍 (inte slla två

Dallas DALLAS
fredag 14 september 2018 - Dallas, Texas, USA

Vilken DAG!  VILKEN dag! Vi tog vårt pick och pack och for iväg mot Dallas. Eller ja, vi åkte förbi, för nu snackar vi DALLAS! Southfork Ranch. JR Ewing, nu är vi här 👍😄 Det var som ett museum nästan med en massa kommersiellt krimskrams därtill. JaA, Svärdan är inte den som är

Nasa Space Center
torsdag 13 september 2018 - Houston, Texas, USA

I morse drog vi till Nasa Space Center. Vi tog en åktur på området och fick se det faktiska kontrollrummet som användes way back then. Tyvärr för vår del, är det under restaurering då det i sommar är 50-årsjubileum sedan Neil Armstrong med besättning, klev iland på månen

Senast aktiv - från South Miami, Florida, USA
Mississippi och vidare till ett jävla väder!
onsdag 12 september 2018 - New Orleans, Louisiana, USA

Började dagen med vääärldens frukost på Best Western. Och nej, den var inget märkvärdig i sej, lite som amerikanska motell/hotell har mest, men by God, jag åt tills jag blev andfådd. (Överdriver en smula) Nola rice, alltså ris med cajunkrydda. English muffin med jordnötssmör. Jösses,

4 stater senare.. New Orleans
tisdag 11 september 2018 - New Orleans, Louisiana, USA

Igår lämnade vi Georgia på morgonen, for in i Alabama, genom Mississippi och slutligen Louisiana. Vi stod på rätt bra mao. Så bra att jag knappt tog några kort, iaf inga att visa. Allt jag tänkte på var Forrest Gump i vanlig ordning. 😍Vi kör blandat highways och mindre vägar. Ibland

Dag 14 av 26
100 Bilder 10 Besökta platser 10 Dagböcker