Frida Breideby - Indien 2018

fredag 14 september 2018 - måndag 15 oktober 2018 Frida Breideby - Indien 2018

Indien, solotravels, backpacking. All in India !!! 🇮🇳

Home sweet home ☺️🍀
måndag 15 oktober 2018 -

Tack för att ni läste min lilla dagbok. Det blev lite sällskap på vägen hihi. Leh Pangongsjön och Nubra Valley - Himalaya är de finaste platserna jag sett och Goa förstås. Det är inte farligt att resa själv i Indien men som på de flesta platser i världen finns det områden och

Aspergers i Indien
lördag 13 oktober 2018 - Fort Kochi, Kochi, Kerala, Indien

Att resa med AS (Aspergers) Min bästa medicin är att bestämma helt över mitt eget liv och att inte anpassa mig över förändringar runtomkring. Så ser inte riktigt livet ut och jag är anpassningsbar och uthållig i flera månader all in i studier eller jobb men sen måste jag göra ett

Tågtips å sightseeing ! 🚞🚕🕍
fredag 12 oktober 2018 - Fort Kochi, Kochi, Kerala, Indien

När man åker tåg i Indien kan man fråga någon vilken station man ska åka ifrån om det finns mer än en tågstation för ibland går de snabbaste tågen bara från den ena. Sen åker man dit och säger till i biljettluckan vart man ska åka och vilken klass du vill ha. Enklaste är 2 ac eller

Hejdå Goa 🙋🏽
onsdag 10 oktober 2018 - Mangalore, Karnataka, Indien

Underbara stranddagar. Jag och den svenska killen hyrde vespor och åkte runt till olika stränder i Goa 😎Har inte kört vespa innan och när hotellet såg hur jag övningskörde utanför sa de till min vän " Please don't let her drive!!" 🤣Men sen gick det bra hihi och även om Goa sägs ha

🍀All in öst till väst 😜
söndag 7 oktober 2018 - Chennai, Tamil Nadu, Indien

Lämnade mitt mysiga krypin (och Pondicherry) efter en god indisk frukost med chai såklart där jag bodde. Tog en tuk tuk ner till Bus stand och fick en liten rolig resvän på kustvägen tillbaka till Chennai 😜💖 Vi tittade på massa färgglada hus och åt sockeringefärsbitar ! I natt