Höstresa till Göteborg.

fredag 14 september 2018 - söndag 16 september 2018 Höstresa till Göteborg.

Dags för en tripp till härliga Göteborg

Ankomstdagen/fredag.
tisdag 18 september 2018 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Oj väckarklockan ringer redan 03.15, fast jag var vaken innan!Ville inte stressa, klara i god tid innan taxin kom strax före 05.15.Avgång med SAS 06.30. Taxade ut lite före.Väntan på Arlanda i 2 timmar, blir lite "segt".Faktiskt nickade jag till några gånger där vi satt vid gaten!Såg

Västra Frölunda.
söndag 16 september 2018 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Åter i Umeå efter en trevlig helg på bästkusten.Idag besökte vi Västra Frölunda på f.m.Mer om det och övriga vistelsen kommer.....På bilden, spårvagn till Västra Frölunda.

Lördag i Götet.
lördag 15 september 2018 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

En härlig dag med shopping, fikabesök och trevlig middag.Vad mera kan man önska.Oj vad vi har skrattat!

Hej från Göteborg.
fredag 14 september 2018 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Som vanligt skriver jag mera om resan vid hemkomsten.Tidig avgång och allt fungerade bra.Bilder från kvällens middag.Nu är vi trötta efter att ha varit vakna sedan 03.15.......!!

Tidig avgång.
onsdag 12 september 2018 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Snart dags för weekend i Göteborg.Tidig avgång på fredag med  SAS 06.30, byte på Arlanda.Återresan till Umeå går direkt.Hittade inga direktflyg till Göteborg.Bor som vanligt på Hotel Odin.Bilderna är från juni 2016 och julen 2017.